ماجراجویی با یک طرح آشنا از پورشه

به گزارش سیناپرس، شرکت خودروسازی پورشه تأیید کرده است که محصول جدید ۹۱۱ این شرکت، نسبت به پورشه 911 GT3 استاندارد، مجموعه ‌ای از ارتقاء شاسی و تغییرات آیرودینامیک را دریافت خواهد کرد.
انتظار می رفت که این محصول جدید همان موتور 911 GT3 استاندارد را داشته باشد که ممکن است کمی ارتقا یافته باشد.
آندریوس پریونینگر، رئیس پورشه GT، در رابطه با محصول جدید این شرکت گفت: نسخه هاردکور 911 GT3 که در حال حاضر پرطرفدار است، با در نظر گرفتن موارد متعددی توسعه یافته و حتی برای استفاده در پیست نسبت به نسخه های قبلی خود بهینه تر است.

در مقایسه با 911 GT3 نسل ۹۹۶ استاندارد، تصاویر  غیر رسمی منتشر شده از این خودروی جذاب و جدید، مجموعه ‌ای از به‌ روز رسانی‌ های RS را نشان می ‌دهند. این تغییرات شامل قوس ‌های چرخ ‌های پهن ‌تر، ورودی‌ های هوای بلند تر و بزرگ‌ تر روی کاپوت و مهم‌ تر از همه، بال بزرگ عقب می شوند.

پریونینگر در ادامه توضیحات خود گفت:تصمیماتی برای ارتقای موتور گرفته شده است زیرا به دلیل ماهیت و  سرعت بالای آن ، محصول جدید پورشه ۹۱۱ برای استفاده در مسابقه و رویدادهای ورزشی ایده آل است.
او با اشاره به خودروهای مسابقه ای 911 RSR و 911 GT3 R GT به عنوان الهام بخش این محصول جدید، افزود: به همین دلیل است که ما در توسعه 911 GT3 RS در درجه اول بر روی مسائل آیرودینامیک و شاسی تمرکز کردیم.

به گزارش سیناپرس، انتظار می‌رود موتور این خودرو همانند 911 GT3 با یک جعبه ‌دنده اتوماتیک دوکلاچه هفت سرعته PDK جفت شود در حالی که در مدل کلاسیک ۹۱۱، نیرو به تنهایی به چرخ ‌های عقب منتقل می شود.

انتظار می‌رود مجموعه‌ای از اقدامات کاهش وزن، با شاسی سبک ‌تر، بدنه فیبر کربنی و فضای داخلی جذاب تری برای این خودرو انجام شود.

پیش بینی می شود محصول جدید پورشه حدود ۱۷۸ هزار و ۵۰۰ دلار بوده و و مدل استاندارد 911 GT3 نیز ۱۲۷ هزار دلار قیمت خواهد داشت. لازم به ذکر است که 911 GT3 RS قبلی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، قبل از پایان فروش، حدود ۱۶۸ هزار دلار بود.

به گزارش سیناپرس، 911 GT3 RS جدید به عنوان قدرتمندترین مدل موجود برای خرید در بخش بالای فهرست پورشه های 911 قرار می گیرد، اگرچه گران ترین مدل این خانواده نخواهد بود زیرا پورشه 911 اسپرت کلاسیک حدود ۲۵۵ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا