وزیر بهداشت پای صحبت مصدومان زلزله سایه خوش

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعدازظهر امروز شنبه 11 تیرماه  با حضور در  منطقه زلزله زده روستای سایه‌خوش استان هرمزگان در جریان آخرین وضعیت رسیدگی درمانی و امدادی به مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه قرار گرفت.
 
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در گفت‌و‌گو با واحد مرکزی خبر اظهار داشت: متاسفانه ساعت 2 بامداد زمین‌لرزه‌ای به عمق 6 ریشتر برخی از مناطق استان هرمزگان را لرزاند و متاسفانه تاکنون 5 نفر از هموطنان ما در این حادثه جان باختند.
 
وی بیدار بودن ساکنان در هنگام وقوع زلزله و خروج سریع آنان از منازل را عامل جلوگیری از مرگ و‌ میر فزاینده عنوان و در عین حال به 93 مصدوم این حادثه اشاره و تصریح کرد: تعدادی از مصدومان و مجروحان این حادثه در روستای «سایه خوش‌» سرپایی مداوا شدند و تعداد دیگری از هموطنانمان نیز برای درمان به بندرعباس و بندر خمیر اعزام شده‌اند.
 
دکتر عین‌اللهی با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان صحرایی در روستای «سایه خوش» مستقر شده است، گفت: الحمدالله همه امکانات همراه با کادر پزشکی و درمانی متخصص در بیمارستان‌های صحرایی برای خدمت‌رسانی به اهالی این روستا حضور دارند.
 
گفتنی‌است، دکتر عین‌اللهی همچنین با حضور در خیابان و کوچه‌های روستای سایه خوش از نزدیک با اهالی این روستا گفت‌و‌گو و بر ضرورت مراقبت‌های بیشتر به دلیل وجود پس لرزه‌های متعدد تاکید کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا