برای رسیدن به آرزوهایتان سفر کنید

به گزارش سیناپرس، نظرسنجی اخیر OnePoll از دو هزار نفر نشان می دهد که سن چیزی جز یک عدد برای دستیابی به اهداف نیست. با این حال، موانعی در این راه وجود دارد. تقریباً یک چهارم از پاسخ دهندگان (۲۳ درصد) معتقدند که اگر وقت آزاد بیشتری داشته باشند، برای رسیدن به آرزوهای خود تشویق می شوند. در همین حال، ۲۲ درصد بر این باورند که داشتن پول بیشتر به آنها انگیزه می دهد تا به لیست آرزوهای خود دست یابند.

جای تعجب نیست که به دست آوردن ثروت بیشتر به افراد کمک کند تا به آرزوها و خواسته هایشان برسند، زیرا تقریباً نیمی از نظرسنجی ها (۴۵ درصد) بین هزار تا پنج هزار دلار برای تجربه چیزی در لیست رسیدن به آرزوهای خود هزینه می کنند.
این مطالعه همچنین نشان می دهد که ۶۴ درصد رسیدن به آرزوهای خود را جدی تر از تصمیمات سال نو می دانند. به گزارش سیناپرس، از هر ۱۰ نفر، سه نفر تصمیم می گیرند هنگام رفتن به سفر، موارد دست یافته را از لیست آرزوهای خود حذف کنند. 
وقتی از شرکت کنندگان پرسیده شد که چه چیزهایی را دوست دارند یا بیشتر از همه برای رسیدن به آرزوهایشان هیجان زده بودند، مسافرت یکی از محبوب ترین موارد بود. به گزارش سیناپرس، مردم تصور می کنند با سفر می توان هوس سرگردانی خود را برآورده کرد.

به گزارش خبرگزاریsinapress، هفتاد و هفت درصد از مردم بیشتر از زمانی که در تعطیلات خانه هستند؛ کاری ماجراجویانه انجام می دهند. آنها در مسافرت به دو مورد از محبوب ترین فعالیت ها یعنی شنا و پیاده روی هر دو با ۳۴ درصد توجه می کنند. 

یک سوم دیگر از پاسخ دهندگان مایلند از تعطیلات خود برای زیپلینگ( مشابه بانجی جامپینگ است و شما در آن از نوک درختان بسیار بلند یا از بالای صخره ها و کوه های مرتفع به کمک طناب های ارتجاعی ویژه به پایین می‌پرید) استفاده کنند، در حالی که ۳۰ درصد دوست دارند موج سواری کنند و از هر چهار نفر یک نفر (۲۶ درصد) می خواهند به غواصی روی می آورند.

به گزارش سیناپرس، در حالی که امتحان غذاهای جدید (۴۹ درصد)، امتحان کردن یک فعالیت جدید (۴۹ درصد)، و کاوش در فرهنگ مقصد سفر (۴۸ درصد) همه در کارهای تعطیلات امتیاز بالایی کسب کردند با این حال بهترین راه برای گذراندن تعطیلات همچنان کسب آرامش (۵۱ درصد) است. 

لیست آرزوهای بیشتر افراد از نظر کاری که دوست دارند انجام دهند، متفاوت است، اما هیجان خاصی در هر مسافری وجود دارد که وقتی پا به مقصد جدیدی می گذارد، باعث می شود احساس کند فرصت های ماجراجویی بی پایان وجود دارد. 
اگرچه بیش از یک سوم (۳۶ درصد) از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند که تعطیلاتشان ترکیب خوبی از تنبلی و فعالیت باشد، اما بیشتر مردم به دنبال کسب آرامش هستند. به گزارش سیناپرس، تقریباً نیمی از نظرسنجی ها (۴۹ درصد) در طول سفر به درمان های چشمه های آب معدنی امیدوارند و ۴۵ درصد از آنها به سراغ ماساژ می روند. 

وقتی کسی در سفر است، انتظار یکسانی از تجربه‌ های جدید ماجراجویانه و سطحی از راحتی دارد که به وی اجازه می‌ دهد احساس سرزندگی و انرژی مجدد داشته باشد، این همان چیزی است که مسافران هنگام رفتن به تعطیلات ساحلی به دنبال آن هستند. 

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: studyfinds 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا