نمایش صنایع دستی ایران در آسه آن

به گزارش سیناپرس، هجدهمین نمایشگاه تجاری و سرمایه گذاری چین- آسه آن، از روز جمعه دهم سپتامبر برابر با ۱۹ شهوریور ماه در نانینگ، پایتخت منطقه خودمختار گوانگشی ژوانگ در جنوب چین آغاز به کار کرد تا ساخت یک جامعه نزدیک  چین و آسه آن را با آینده ای مشترک برجسته کند.

گفتنی است، اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا که بیشتر با نام اختصاری آسه ‌آن شناخته می‌ شود، یک سازمان بین ‌المللی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در آسیای جنوب شرقی است که توسط کشورهایی چون تایلند، اندونزی، مالزی، سنگاپور و فیلیپین برای همبستگی علیه گسترش کمونیست‌ در ویتنام و شورش‌های درون مرزهای خود این کشورها تأسیس شد.

نمایشگاه مذکور با موضوع به اشتراک گذاشتن فرصت های ایجاد شده توسط کریدور جدید دریایی- خشکی و ایجاد جامعه نزدیک بین چین و آسه آن با آینده ای مشترک، برگزار می شود که هدف آن تعمیق همکاری همه جانبه در تجارت، اقتصاد و سایر زمینه ها بین چین و آسه آن و تحکیم بستر گفتگوی سطح بالا بین آنها اعلام شده است. 

این نمایشگاه در محلی با مساحت ۱۰۲ هزار متر مربع، به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود و شرکت هایی از بیش از ۴۰ کشور و منطقه را به خود جذب کرد.به گزارش سیناپرس، نمایشگاه امسال همچنین غرفه بین المللی «کمربند و جاده» را برای کشورهای خارج از آسه آن تنظیم کرده و حدود ۱۲۰ شرکت از ۳۰ کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کرده اند. 

مترجم: احسان محمدحسینی
منبع: news.cn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا