معاون پژوهش ایرانداک منصوب شد

به گزارش ایرنا از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، براساس این حکم، دکتر بهزاد دوران عضو پژوهشکدهء مدیریت فناوری اطلاعات به عنوان سرپرست معاونت پژوهش این پژوهشگاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است که ماموریت کلیدی این معاونت، پشتیبانی و ارزیابی پژوهش و آموزش است که امیدواریم در چارچوب قوانین و مقررات و برنامه استراتژیک پژوهشگاه (96-1392) جایگاه پژوهش و آموزش را در پژوهشگاه بیش از پیش ارتقا بخشید.

گفتنی است، دکتر بهزاد دوران، دانش آموخته دکترای جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس است.

مأموریت بنیادین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)؛ پژوهش، مدیریت دانش، آموزش، همکاری های پژوهشی و اطلاع رسانی و پشتیبانی از سیاستگذاری علم و فناوری است.

دستاوردهای این مأموریت، افزون بر گسترش مرزهای دانش و حل مسائل خرد و کلان ملی و سازمانی؛ به شکل گزارش، کتاب، مقاله نشریه، مقاله همایش، سخنرانی و میزگرد نیز ارائه می شوند. 

پایگاه اطلاعات این پژوهشگاه از بزرگ ترین و پربازدیدترین پایگاه های اطلاعات علمی و فنی کشور است. ایرانداک از سال 1361 دوره های آموزشی کوتاه مدت بسیاری را ارائه می کند و از سال 1390 نیز در سه رشته مدیریت فناوری اطلاعات، علم اطلاعات و دانش شناسی و مهندسی فناوری اطلاعات دانشجوی دکترا پذیرفته است.

ایرانداک با نهادهای جهانی اطلاع رسانی مانند «ایفلا» و «ترم نت» نیز همکاری دارد. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا