با فولکس واگن گلف ۲۰۲۱ آشنا شوید

به گزارش سیناپرس، شرکت فولکس واگن با معرفی نسخه جدید محصول خاطره انگیز خود یعنی گلف، با عنوان GTI Clubsport 45 ، طرفداران این خودروی کلاسیک را خوشحال کرده است.

این خودروی جدید که با قیمت ۵۵ هزار دلار عرضه شده است، دارای ۲۹۶ اسب بخار قدرت بوده و  دارای یک سبک طراحی منحصر به فرد و البته مشابهی است که نسخه اولیه گلف که ۴۵ سال پیش عرضه شده بود را در اذهان زنده می کند.
به گزارش سیناپرس، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که فولکس واگن طی سال های فوق چندین نمونه یاد بود برای این محصول کلاسیک عرضه کرده بود و گلف GTI ششمین نسخه یادبود گلف اولیه محسوب می شود.

نسخه ویژه Clubsport از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو برخوردار است که شتاب قابل قبولی برای این خودرو ارائه کرده و می تواند سرعت صفر تا صد را در پنج و شش دهم ثانیه طی کند.
این خودرو همچنین به صورت استاندارد به یک بسته انحصاری مسابقه سرعت مجهز شده است که در سایر مدل های GTI در دسترس نیست ، ضمن این که با اضافه کردن چراغ های جلو ماتریس ال ای دی ردیف بالا این خودرو نمای بهتری یافته و به کمک موتور قدرتمند و سیستم اگزوز ورزشی خود قادر است به سرعت قابل توجه ۲۶۷ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

در گزارش تصویری سیناپرس می توانید جزئیات بدنه و بخش های داخلی این خودروی خاطره انگیز را مشاهده کنید.
مترجم: حمید تعالی
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا