دوربین چرخان، عکاس آزاد در خانه شما

به گزارش سیناپرس به نقل از «واشنگتن پست»، دستگاه های Echo آمازون معمولا با عنوان اسپیکرهای هوشمند Alexa شناخته می شوند اما این شرکت در سال 2017 دوربین هایی مجهز به دوربین را روانه بازار کرد که به Echo Show معروف شده اند.

این دوربین آشپزخانه ای مانند کامپیوتری عمل می کند که شما را در خانه دنبال می کند. این دوربین که در یک دایره موتوری شکل می چرخد به بهترین شکل ممکن شما را در محل زندگیتان ردیابی می کند و همیشه در معرض ضبط تصاویر خودتان هستید به طوری که تصویر شما روی یک نمایشگر 1/10 اینچ نقش می بندد.
این دوربین متحرک و چرخان آمازون برای مکالمه های ویدئویی در حال حرکت گزینه بسیار مناسبی است و با قابلیت چرخش 360 درجه ای که دارد از امکاناتی نظیر مکالمه تصویری و شنیداری برخوردار است.به گزارش سیناپرس، اما محققان آمازون تلاش کرده اند تا جنبه امنیتی این دوربین را بالا ببرند به عنوان مثال، «اکو شو» از قابلیتی برخوردار است که به کاربر اجازه می دهد که به آن دستور دهد که «دیگر من را تعقیب نکن».

آمازون همچنین عملکرد نظارتی انتخابی را به این دوربین اضافه کرده است که از حالت نوآورانه به یک فناوری تهاجمی تبدیل شده است. اما این دوربین چرخان آمازون به دلیل دوربین و نمایشگر چرخانی که دارد نسبت به دیگر محصولات «اکو» آمازون متمایز شده است.

به گزارش سیناپرس، دوربین «اکو شو» معمولا در 80 درصد مواقع فعال است و هنگام آشپزی و گفتگوی تصویری، شما را تحت نظر می گیرد. این دوربین با سرویس ویدئویی Alexa و اسکایت مایکروسافت به خوبی هماهنگ شده و کار می کند و به زودی هم قرار است پشتیبانی از نرم افزار Zoom هم در آن تعبیه شود.
این دوربین با توجه به فرمان صوتی ای که دارد، به کاربر امکان می دهد که وقتی می خواهید دوربین را روشن کنید و با دست امکان این کار را ندارید، بتوانید به راحتی با دستور صوتی که به آن می دهید، دوربین را روشن کنید.

البته «اکو شو» برخلاف آیپد، نمی تواند جایگزین یک تلویزیون آشپزخانه ای شود. از سوی دیگر، قابلیتی همچون خاموش کردن میکروفون هم در این دوربین تعبیه شده و نیز با تصاویری که از بدن کاربر تهیه می کند، وضعیت سلامت بدن را هم کنترل می کند.

اگر در تنظیمات این دوربین جستجو کنید، می توانید گزینه خاموش کردن قابلیت ردیابی حرکت یا محدود کردن فعالیت ها را پیدا کنید. اما گزینه ای برای اجرای امکان ردیابی دوربین، تنها در هنگام برقرار تماس های ویدئویی وجود ندارد.به گزارش سیناپرس، شما می توانید با نصب نرم افزار Alexa روی گوشی، دوربین امنیتی چرخان را به عنوان فعالیت نظارتی روی این دوبین فعال کنید. این کار دقیقا مانند نصب و فعال کردن یک دوربین مداربسته امنیتی است.

مترجم:ندا اظهری

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا