فرمان دهید تا در یخچال برایتان باز شود

این دستگاه هوشمند قرار است ماه آینده در نمایشگاه الکترونیک مصرف کننده دیجیتال توسط ال جی به طور رسمی رونمایی خواهد شد. این شرکت کره ای پیش بینی کرده است که این ویژگی بهداشتی که کاربر برای استفاده از یخچال اجباری بر استفاده از دستگیره در آن ندارد که در دوران همه گیری کرونا بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت و حتی در فروشگاه ها به مشتریانی که خرید زیاد انجام داده و قادر به باز کردن در یخچال نیستند، کمک می کند تا تنها با صدور فرمان، در یخچال برای آنها باز می شود.


ویژگی InstaView در این یخچال اجازه می دهد محتوای یخچال تنها با دو بار ضربه زدن روی صفحه جلویی آن، نمایان شود و از خارج بتوانید داخل آن را ببینید. این کار همچنین از خروج هوای سرد از دستگاه می شود و محفظه جداگانه ای برای مواردی که استفاده معمول دارند، استفاده می کنند.
به گزارش سیناپرس، مدل شیشه جلویی InstaView برخلاف مدل های قبلی، 23 درصد بزرگ تر است. تحقیقات ABI در ماه آوریل اعلام کرد که به لطف شیوه ویروس کرونا، تقاضای بازار نسبت به خرید وسایل مجهز به فناوری فرمان صوتی 30 درصد افزایش یافته است.
علاوه بر این قابلیت در یخچال ال جی، ویژگی های کنترل از راه دور که از طریق دستیار Alex آمازون، کاربر می تواند وضعیت آب و هوا را هم بررسی کند، موسیقی پخش کند یا از فیلتر جدید آب استفاده کند.
در این یخچال همچنین از فناوری ضدعفونی مبتنی بر نور هم استفاده شده است. در این قابلیت، سیستم موسوم به UVnano ساعتی یک بار فعال شده و از نور ماوراءبنفش برای ضدعفونی قسمت توزیع کننده یخچال استفاده می کند. با این روش 9/99 درصد میکروب های احتمالی کشته می شوند.


علاوه بر این که این سیستم ضدعفونی کننده هر ساعت به طور خودکار فعال می شود، شما هم هر زمان که بخواهید می توانید با فشردن دکمه ای برای این کار تعبیه شده، عملیات ضدعفونی را به طور دستی هم انجام دهید.
در یخچال هوشمند ال جی همچنین از سیستم تقویت تازگی هم استفاده شده است که نوسانات دمایی را در یخچال به حداقل می رساند که یکی از دلایل اصلی فساد موادغذایی به شمار می رود. با این سیستم، دمایی یکنواخت در بخش یخچال ایجاد می شود.

مترجم:پروانه غفاری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا