بالشت ۸ کاره ساخته شد

یک بالشت خوب برای تجربه یک خواب خوب در شب ضروری است، اما آیا می‌دانید که آنها می‌توانند کارهایی فراتر از تنها زیر سر گذاشتن برای یک خواب راحت انجام دهند؟

اکنون یک بالشت جدید می‌تواند ضمن خنک نگه داشتن شما به محافظت از شما در برابر آلرژن‌ها(عوامل آلرژی زا) و باکتری‌ها نیز کمک کند.

آلرژن نوعی آنتی‌ژن است که باعث واکنش غیرطبیعی و شدید سیستم ایمنی می‌شود. آلرژن‌ها طیف وسیعی دارند که می‌توانند در مواد مختلف وجود داشته باشند.

این بالشت "Carbon SnoreX" نام دارد و اولین بالشت با فناوری هشت کاره دارای گرافن، مس و فوم حافظه دار کربن بامبو با فناوری "AirTech" است.

می‌توان هر دو دست را بدون اینکه مزاحمتی ایجاد شود، برای راحتی بیشتر در کناره‌های این بالشت قرار داد و همچنین دارای یک پوشش سرد است که به شما اطمینان می‌دهد در طول خواب، هرگز بیش از حد گرمتان نمی‌شود و همیشه به اندازه کافی خنک خواهید بود تا آرام بخوابید.

این بالشت همچنین همراه با ذغال کربن بامبوی مخصوص طراحی شده است که به از بین بردن بو، جذب رطوبت اضافی و تنظیم دما برای کاهش تعریق کمک می‌کند.

علاوه بر این، کربن فعال زغال چوب بامبو می‌تواند سموم را جذب کند، به جلوگیری از رشد کپک کمک می‌کند و با جذب بوی بد و رطوبت، هوا را تصفیه می‌کند تا از رشد باکتری جلوگیری کند. همچنین به رفع خستگی عضلات و احساس درد در هنگام خواب کمک می‌کند و احتمالاً می‌تواند از بروز آکنه نیز جلوگیری کند.

سرانجام، این بالشت در هنگام خواب یا خواندن کتاب یا کار با گوشی و تبلت، راحتی کامل را فراهم می‌کند و این کار را با تعادل برقرار کردن در پشتیبانی از سر، گردن و شانه‌ها انجام می‌دهد.

این بالشت جادویی هم اکنون با قیمت ۵۴.۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا