انگری بردز واقعی در ایستگاه فضایی + فیلم

حتی اگر از طرفداران بازی های کامپیوتری نباشید باز هم بسیار بعید به نظر می رسد که نام بازی انگری بردز را نشنیده باشید، این بازی مکانیزمی ساده دارد و در طول آن شما به قلاب سنگ در اختیار دارید که می توانید با کمک آن پرندگانی که شخصیت اصلی این بازی هستند را به سوی خانه خوک هایی که تخم های این پرنده ها را دزدیده اند پرتاب کنید و هدف، از بین بردن تمام خوک ها در هر مرحله است.

نسخه ای از این بازی با پسوند فضا نیز ساخته شده است که با استفاده از جاذبه صفر و جاذبه سیاره های مختلف، ساختار فیزیکی متفاوتی را ایجاد  می کند. در این گزارش ویدیویی شاهد این هستیم که دان پتیت که یکی از فضانوردان ناسا است برای ما توضیح می دهد که چگونه این بازی شبیه سازی بسیار جالبی از حاذبه صفر را ارائه کرده است.

این فضانورد با استفاده از یک بادکنک به عنوان خوک های این بازی، یک عروسک انگری بردز و یک کش بزرگ موفق می شود تا شلیکی مشابه عملکرد این بازی را اجرا کند و در نهایت نیز توضیح می دهد که در صورت وجود جاذبه سیاره ای می توان انتظار داشت که این پرتاب به صورت مداری تغییر جهت بدهد.

این بازی به صورت ساده نشان می دهد که حتی سفینه های فضایی هم ممکن است تحت تاثیر جاذبه سیارات قرار بگیرد و به همین دلیل نیز فضانوردان باید محاسبات دقیقی انجام بدهند تا در طول حرکت سفینه ها، مسیر حرکت آنها توسط سیارات تغییر نکند زیرا در این صورت ممکن است شاهد برخورد سفینه به سیاره و در نهایت نابودی آن باشیم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا