تبلور خودباوری؛ مهمترین اقدام جهاددانشگاهی

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، علی تعالی اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی که از بطن جامعه ی اسلامی ایران تشکیل شد و رشد و بالندگی خود را آغاز کرد، در پیشرفت مباحث و حوزه های اقتصادی و علمی نقش ارزنده ای داشته است.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی باید الگویی برای سایر ارگان های کشور باشد، افزود: نهاد جهاددانشگاهی در حوزه های فرهنگ و هنر اسلامی و علم و فناوری موفقیت های ارزشمندی داشته و کارهای بارزی انجام داده است.
فرماندار همدان تبلور خودباوری را به عنوان مهمترین اقدام جهاددانشگاهی معرفی کرد و گفت: ارتقای عزم و اراده است که می تواند ما را از سایر کشورها بی نیاز و در رقابت با آنها موفق کند.
تعالی در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصصص و دستیابی به تکنولوژی های برتر، جهاددانشگاهی را موفق و پیشرو دانست و گفت: جهاددانشگاهی همدان در زمینه های پژوهشی و فناوری و تولیدورود خوبی داشته است.
وی بر لزوم توجه صنعت به پتانسیل های موجود در جهاددانشگاهی تاکید کرد و اظهار داشت: صنعت هم باید با جهاددانشگاهی وارد تعامل و تبادل نظر شود و بیشتر از قبل از حوزه های این نهاد تغذیه کند و خود را برای استفاده و بهره برداری از پیشرفت علم و صنعت و فناوری های هایی که به دست آمده آماده کند.
فرماندار همدان خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در زمینه علوم انسانی نیز پتانسیل های خوبی دارد و امیدواریم همچنان در راستای اهداف خود پیشرفت داشته باشد.
تعالی با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه های پزشکی افزود: این نهاد در علوم پزشکی نیز موفقیت های خوبی داشته که در سالهای اخیر شاهد آن بوده ایم.
وی بر لزوم تبلیغ و اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: موفقیت ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی باید به اطلاع مردم برسد و با توجه به فرا رسیدن سالروز تشکیل این نهاد انقلابی ارزشمند لازم است اقدامات و فعالیت های جهاددانشگاهی بیش از گذشته در معرض دید عموم قرار بگیرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا