انتصاب مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده سرطان معتمدجهاددانشگاهی

رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، طی حکمی، دکتر زهرا شیخی عضو هیات علمی این پژوهشکده را به سمت مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده منصوب کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، دکتر صرامی فروشانی در حکم انتصاب مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده آورده است:

«احتراماً نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی، به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و آموزش و به موجب این حکم به عنوان ” مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی” منصوب می گردید.

با عنایت به تخصص حضرتعالی در حوزه های مرتبط با کیفیت زندگی مبتلایان به سرطان و طب سنتی انشاالله شاهد درخشش بیش از پیش گروههای پژوهشی ذیل این دپارتمان خصوصاً در باب توسعه داروهای گیاهی و ارتقای کمی و کیفی خدمات حوزه پژوهش و کلینیک لنف ادم پژوهشکده خواهیم بود.

توفیق روز افزون سرکار عالی در خدمت به میهن و نظام مقدس اسلامی را از حق تعالی مسئلت  دارم».

دکتر شیخی، پزشک لنفولوژیست و متخصص طب ایرانی، دارای مدرک تحصیلی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتری تخصصی طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و لنفولوژی از کالج فولدی آلمان و گراتس اتریش است.

 این عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، نمایندگی مردم اصفهان و ورزنه و ریاست کمیته طب ایرانی کمیسیون بهداشت در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا