جهش فعالیت های فرهنگی دانشگاههای سیستان و بلوچستان با مشارکت دانشجویان

نشست شورای فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با حضور رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوجستان دوشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان،نشست شورای فرهنگی این واحد سازمانی دوشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزارشد.

در این نشست عباس صفدری رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوجستان ضمن اشاره به شعار سال ، مهمترین حوزه جهاددانشگاهی جهت تحقق شعار سال را حوزه فرهنگی دانست.

وی گفت: جهاددانشگاهی اصالتاً نهادی است که بر پایه فعالیت های فرهنگی شکل گرفته است و حتی بعد از ورود جهاددانشگاهی به حوزه های پژوهشی و پزشکی و…. باز هم اصالت فرهنگی جهاد اولویت اصلی این نهاد بوده و همواره حفظ و تقویت روحیه و فرهنگ جهادی مورد تاکید بوده است.

صفدری گفت: حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی می بایست صحنه حضور گسترده دانشجویان از طیف های مختلف با سلایق گوناگون فکری و فرهنگی و ادبی و هنری باشد تا همواره پویایی و نشاط در این حوزه احساس و تقویت شود.

وی افزود:حوزه معاونت فرهنگی باید با برقرای ارتباط با تشکل های دانشجویی مستقر در دانشگاهها ، برنامه های مشترک جهت اجرا در دانشگاه های استان تعریف نموده و موکدا در اجرای برنامه های فرهنگی از دانشجویان بعنوان گردانندگان برنامه ها استفاده حداکثری نماید.

گفتنی است، در این نشست گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه معاونت فرهنگی واحد اعم از خبرگزاری ایسنا،مرکز افکار سنجی دانشجویان(ایسپا)، مدیریت فرهنگی و اجتماعی واحد،سازمان دانشجویان و خبرگزاری قرآنی (ایکنا) ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا