رونمایی از طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند استان فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از رونمایی از طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند استان فارس در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز 24 بهمن ماه با اعلام این خبر گفت: طرح فوق، یک طرح جامعه هوشمندسازی استان فارس می باشد که در ابتدا از بافت تاریخی شهر شیراز و درنهایت به استان فارس خاتمه پیدا می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ادامه داد: این طرح تلفیقی از تاریخ و خدمات الکترونیک است و تمامی تاسیسات گردشگری و اماکن گردشگری را یکپارچه می‌سازد و از طریق نرم‌افزار و سایت در دسترس تمامی عام مردم قرار می‌گیرد.

ثابت اقلیدی اضافه کرد: غرفه استان فارس با متراژ هزار مترمربع یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های نمایشی است که در نمایشگاه تهران قرارگرفته است. این غرفه در سالن b۳۸ میزبان علاقه‌مندان است.

ثابت اقلیدی افزود: معرفی جدیدترین محتواهای گردشگری استان فارس با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان روبه‌رو شده است.

او بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری فارس در این نمایشگاه در قالب بروشورهای تبلیغاتی و کتابچه و اقلام فرهنگی همچنین نمایش این جاذبه‌ها به‌صورت ویدیو وال برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: در این برنامه مهم‌ترین جاذبه ها از جمله مجموعه جهانی تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، قلعه‌های تاریخی استان، باغ‌ها و عمارت های تاریخی در سراسر استان به نمایش درآمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا