برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزارهای عملیات بهداشت و درمان اضطراری در شیراز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: دوره منطقه ای آموزشی مفاهیم و ابزارهای عملیات بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر با حضور متخصصان این حوزه در فارس به اجرا درآمد.

به گزارش سینا پرس فارس، حسین درویشی از برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزار های عملیات بهداشت و درمان اضطراری به میزبانی فارس خبر داد و گفت: این دوره درمانی – عملیاتی، امروز 26 دی ماه با حضور 30 نفر از متخصصان بهداشت و درمان اضطراری شامل معاونین، روسای ادارات و کارشناسان بهداشت ، درمان و توانبخشی 8 استان یزد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، بوشهر و فارس در سالن صلح ستاد هلال احمر فارس آغاز به کار نمود.

درویشی افزود: این دوره آموزشی از 26 تا 28 دی ماه جاری با هدف یکسان سازی و استانداردسازی نحوه ارائه خدمات بهداشت و در مان اضطراری در پاسخگویی به سوانح کشور اجرا می گردد.

وی در خصوص سر فصل های آموزشی این دوره عنوان کرد: مدیریت اطلاعات در سوانح ،ارزیابی سوانح ،اصول کار تیمی – ایمنی و امنیت در عملیات ،مدیریت انبار و تجهیزات و آموزش انواع سامانه ها با رویکرد عملیاتی از مهمترین مطالب مطرح شده در این دوره خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در خاتمه یادآور شد: دوره آموزشی مفاهیم و ابزارهای عملیات بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در چهار منطقه از کشور برگزار گردیده که استان فارس به عنوان سومین منطقه آموزشی در این دوره می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا