کلینیک آمازون در دسترس قرار گرفت

شرکت مشهور آمازون اعلام کرد\ برنامه بهداشت از راه دور خود را در سراسر ایالات متحده گسترش داده و با کمک این شبکه دسترسی به انواع خدمات پزشکی و درمانی ممکن است.

به گزارش سیناپرس، خدمات پزشکی آنلاین آمازون با نام آمازون کلینیک برای نخستین بار در ماه نوامبر معرفی شده و با کمک این پلتفرم، علاوه بر مشاوره مبتنی بر پیام ، دسترسی مستقیم به پزشکان از طریق تماس ویدئویی ارائه می شود.

نوراه آیوگو، مدیر ارشد پزشکی کلینیک آمازون در این رابطه گفت: ما مشتاقیم اعلام کنیم که کلینیک آمازون اکنون برای مشتریان در تمام  آمریکا در دسترس است و به افراد بیشتری امکان دسترسی آسان به پزشکان دارای مجوز برای مراقبت مجازی را می دهد.

گفتنی است این برنامه ابتدا در ۳۲ ایالت راه اندازی شده و از آن زمان تا به حال ۹۶ درصد رتبه رضایت مشتری را به خود اختصاص داده است.

تحت این برنامه، بیماران مشکل خود را از میان طیف وسیعی از شرایط از جمله آکنه، آلرژی، رفلاکس اسیدی معده، اختلال جنسی و ریزش مو انتخاب می ‌کنند و سپس از فهرستی از ارائه‌ دهندگان دارای مجوز قبل به آن ها معرفی شده و بیمار گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کند.

این پلتفرم همچنین برنامه ‌ها و نسخه‌ هایی را برای کنترل بارداری، به استثنای مطالعات داخل رحمی، ارائه می‌ کند.

آیوگو در این رابطه گفت: کلینیک آمازون با کمک به مشتریان برای درمان نگرانی های بهداشتی روزمره خود در هر کجا که هستند و در هر زمانی از روز، موانع را برطرف می کند و بیماران می توانند قبل از شروع بازدید از هزینه ها مطلع شوند.

به گزارش سیناپرس، این خبر پس از آن منتشر شد که آمازون در ماه فوریه با شرکت One Medicine مستقر در سانفرانسیسکو به توافق رسید و اعلام کرد که توانایی خود را برای ارائه به مشتریان با چت های ویدئویی و پیام رسانی ۲۴ ساعته با پزشکان افزایش می دهد.

علاوه بر این کلینیک آمازون خدمات مراقبت های بهداشتی این شرکت از جمله داروخانه آمازون را ارائه می دهد، که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شده و به مشتریان اجازه می دهد تا قیمت داروها را جستجو و نسخه های خود را انتقال دهند.

مترجم: نداجوادهراتی

منبع: upi

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا