اجرای بیش از 1400 کیلومتر شبکه گاز رسانی تا پایان سال

اهداف و برنامه‌های 1402 شرکت گاز فارس در زمینه اجرای شبکه و انشعابات با رویکرد توسعه گازرسانی و در نظر گرفتن نیازها، برنامه‌های سنواتی و توجه به شعار سال، عملکرد پروژه های گازرسانی (شبکه و انشعاب) در سال جاری، مشخص و برنامه‌ریزی شد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی اکبر میدانشاهی، مدیر عامل شرکت گاز استان فارس ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی برای گازرسانی به تمامی روستاها و نقاط جمعیتی و صنعتی که قابلیت گازدار شدن دارند، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون 192 کیلومتر شبکه اجرا شده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال در مجموع 1405 کیلومتر شبکه اجرا خواهد شد.

وی با تبیین اهداف کمی تصریح کرد: بر اساس برنامه سال 1402 واحد اجرای طرحها ( 705 کیلومتر) و گازرسانی به صنایع (200 کیلومتر) و خدمات فنی بهره برداری (500 کیلومتر) شبکه اجرا خواهند کرد.

میدانشاهی با بیان اینکه تأمین گاز به ‌عنوان زیرساخت در مناطق روستایی و کم‌برخوردار، مصداق بارز عدالت اجتماعی است، در ادامه افزود: نصب 29000 انشعاب و تعداد 59000 اشتراک پذیری جدید در سال 1402هدف گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اشاره به گسترش روزافزون واحدهای صنعتی در استان، بر شتاب در روند گازرسانی به صنایع تاکید کرد و گفت: گازرسانی به تمام صنایع در سطح استان تا پایان سال جاری سبب تقویت بیشتر و رونق فعالیتهای اقتصادی، تولید بیشتر و اشتغال می شود.

میدانشاهی درباره تازه‌ترین وضع گازرسانی در فارس گفت: اکنون 118 شهر با ضریب 99.6 درصد و 2400 روستا با ضریب نفوذ حدود ۹6.3 درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا