ساخت بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی

بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی توسط یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران ساخته شد.

به گزارش سیناپرس، شبیه ساز پل فرماندهی کشتی که توسط شرکت دانش بنیان سورین طبرستان تولید شده، می تواند در کلاس های متفاوتی ارائه و از سطح علوم دریایی در بالاترین سطوح آموزش ناوبری مورد استفاده قرار گیرد.

 این سیمولاتور حتی با دارا بودن قابلیت نصب در فضایی از کشتی ها با ارائه شبیه سازی عملیات برای افسران کشتی توان مهارتی آن ها را در شرایط جوی متفاوت بالا می برد.

در تمام مراکز آموزش دریانوردی دنیا سیمولاتورهای آموزشی مهمترین ابزار آموزش هستند که می تواند وضعیت های لازم در ناوبری و موتور کشتی ها را شبیه ساز کند و موجب افزایش مهارت فراگیران این حوزه شود.

تمامی سرویس های نصب و راه اندازی، آموزشی، رفع ایراد خرابی و تعمیرات با استفاده از نیروهای متخصص کشور قابل ارائه بوده و نیازی به پشتیبانی شرکت های خارجی نیست.

پل فرماندهی کشتی” فضایی از کشتی است که فرمانده در آن مستقر بوده و کار هدایت و ناوبری آن را بر عهده دارد؛ بسته به نوع کشتی انواع رادارها، جی پی اس ها، دستگاه الکترونیک مخابرات دریایی، چارت الکترونیک و سنسورهای متفاوتی که باعث می شود تا تیم ناوبری با رعایت اصول، قواعد و استاندارد های بین المللی کشتی را از مبدا به مقصد برساند.

گفتنی است 290 هسته و شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران مستقر می باشند که بیش از 700 محصول  در حوزه های پزشکی، الکترونیک، نرم افزار، کشاورزی و شیلات، ماشین آلات وتجهیزات پیشرفته و… به مرحله تجاری رسید  است و 116 اظهارنامه ثبت اختراع مورد بررسی قرار گرفت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا