حضور دانشگاه شیراز در دوازدهمین رویداد بین المللی اینوتکس

مدیر مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه شیراز از برگزاری بزرگترین گردهمایی نوآوری و فناوری ایران با شعار زیست بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف و حضور بیش از 70000 نفر از فعالان این حوزه از سرتاسر ایران در پارک فناوری پردیس تهران و شرکت تیم های مختلف دانشگاه شیراز در این گردهمایی خبر داد.

دکتر مهرداد شفیعی مدیر مرکز رشد دانشگاه شیراز در مصاحبه با خبرنگار سینا پرس فارس، با اشاره به حضور دانشگاه شیراز در رویداد بین المللی اینوتکس افزود: این رویداد می تواند نقش شاخص و برجسته ای در ارائه و آگاهی از جدیدترین ایده‌های فناورانه و نوآورانه را ایفا نماید.

شفیعی “ترویج کارآفرینی و توانمندسازى كارآفرينان از طريق ارائه محصولات شرکتهای مستقر در مراکز نوآوری”، “ارتباط گرفتن این شرکت ها با سایر اجزا زیست بوم نوآوری و فناوری”، “جذب سرمایه گذار در راستای تامين منابع مالى”، “آشنایی سرمایه گذاران با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها” و همچنین اتصال مشتریان محصولات فناورانه به تولیدکنندگان آنها” از رویکردهای اصلی حضور دانشگاه شیراز در این رویداد عنوان کرد و گفت: حضور در اینگونه رویدادها و نمایشگاهها بخشی از حمایت های دانشگاه شیراز از شرکت های نوپا و جزیی از برنامه دانشگاه برای تکمیل و بهبود زیست بوم نوآوری و کارآفرینی دانشگاه است.

به گفته وی، تیم های دانشگاه شیراز در حوزه های هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، کشاورزی نوین، زیست شناسی، فناوری دیجیتال و فناوری نانو در این رویداد شرکت کرده اند.
به گزارش سینا پرس فارس، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از امروز تا ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۴ روز در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور، بیش از ۷۰ هزار مخاطب فعال در حوزه کسب‌وکار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار و ۲۰ رویداد و بخش جانبی حضور دارند. در این رویداد جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه معرفی می‌شود.

انتهای پیام

گزارش: فتانه حق پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا