فقط با ۵۰ دلار، اشتراک دائمی مایکروسافت آفیس را بگیرید

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد: کاربران می توانند آفیس ۲۰۲۱ را با ۴۹٫۹۹ دلار دریافت کنند. هر دو سیستم عامل Mac و ویندوز می توانند با پرداخت این حق اشتراک MS Office مادام‌العمر را به همراه Microsoft Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams و OneNote دریافت کنند.

به گزارش سیناپرس، اگر از دریافت اعلامیه های تمدید برنامه مایکروسافت آفیس خود خسته شده اید و می خواهید بدانید که این نرم افزار در نهایت چقدر برای شما هزینه دارد، بهتر است که اکنون یک مجوز مادام العمر آن را به قیمت کمتر از نصف قیمت اشتراک سالانه تهیه کنید.

از حدود دهه ۱۹۸۰، نرم افزارهای کامپیوتری به یکی از پایه های اصلی در زندگی ما تبدیل شده اند. امروزه حسابداری، نگارش، تایپ و انجام سایر ادیت های هنری روی تصاویر و بسیاری از کارهای دیگر با ظهور برنامه های کامپیوتری، به سرعت و به راحتی انجام می شود.

در این راستا، مایکروسافت آفیس همیشه در خط مقدم بوده است. ورد، اکسل و پاورپوینت برای اولین بار از گیت ها استفاده کردند. با توجه به خواسته ‌ها، نیازها و تقاضاهای رو به رشد، Outlook، Publisher، One Note و Teams به عنوان جدیدترین و احتمالاً یکی از مفیدترین این نرم افزارها پس از همه ‌گیری جهانی کرونا، به آفیس اضافه شدند که در حال حاضر تهیه همه آنها در یک بسته با یک قیمت پایین امکانپذیر شده است.

در سال ۲۰۱۹، گزارشی به نام وضعیت رضایت مندی نرم افزار منتشر شد که در آن، مشخص شد که تقریباً ۹۵ درصد از مصاحبه شوندگان احساس می‌ کردند که داشتن نرم‌ افزار مناسب می ‌تواند بازدهی آنها را در محل کار بیشتری کند، در حالی که بیش از نیمی از آنها فکر می‌ کردند که داشتن نرم ‌افزار مناسب به آنها اجازه می ‌دهد وقت آزاد بیشتری در خارج از دفتر کار داشته باشند.

با توجه به اینکه بیش از یک میلیارد نفر در جهان از نوعی از ابزارهای مایکروسافت آفیس استفاده می کنند، باید باور کنیم که برنامه های این مجموعه باید مناسب باشند. اکنون با خرید این بسته همه این ابزارها یک بار و برای همیشه و بدون نیاز به تمدید برای شما می شوند.

به گزارش سیناپرس، فقط با ۴۹٫۹۹ دلار که ددر حالت عادی معمولاً ۳۴۹ دلار ارزش دارد، می توانید بسته نرم افزاری را در Mac یا رایانه شخصی ویندوزی خود بارگیری کرده و فوراً از تمام مزایای Microsoft Office Professional 2021 استفاده کنید.

مترجم:ندا جوادهراتی

منبع: newatlas

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا