شرکت دانش‌بنیان دانشگاه شیراز در شمار برترین‌های توسعه فناوری ایران

شرکت «امن‌پژوه نوآوران فارس» از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه شیراز، در همایش «بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی» به‌عنوان شرکت برگزیده و پیشرو در توسعۀ فناوری، تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

به‌گزارش سینا پرس فارس، در همایش بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی که به ابتکار وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» برگزار شد، از 24 شرکت دانش‌بنیان کشور به‌عنوان شرکت برگزیده و پیشرو در توسعۀ فناوری، با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و صنعت، معدن و تجارت و معاون علمی، فناوری و اقتصادی دانش‌بنیان ریاست جمهوری تقدیر شد.
شرکت امن‌پژوه نوآوران فارس، از شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه شیراز و از شرکت‌های برگزیدۀ همایش بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی بود که به‌عنوان شرکت پیشرو در توسعۀ فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.
دکتر محمدحسین شیخی (استاد مهندسي مخابرات و الكترونيك دانشگاه شیراز)، به‌عنوان مدیر عامل شرکت امن‌پژوه نوآوران فارس، تندیس و لوح تقدیر منتخب توسعۀ فناوری را دریافت کرد.
گفتنی‌ست، شرکت «امن‌پژوه نوآوران فارس» یک شرکت دانش‌بنیان است که با تکیه بر دانش بومی موجود کشور، در زمینۀ امن‌سازی فضای سایبری و تولید محصولات امنیتی، تاسیس گردیده است که در زمینۀ تولید محصولات فناوری اطلاعـات مـورد نــیاز برای ارتـقای امـنـیت شبکه‌های صنعتی و غیرصنعتی در کـشــور فعالیت دارد. ارائه‌ خدمات مشاوره در خصوص امن‌سازی شبکه‌های صنعتی و تجاری به سازمان‌های مختلف و برگزاری دوره‌های آموزشی امنیت و مدیریت امنیت شبکه‌های تجاری و صنعتی مورد نیاز سازمان‌ها و صنایع مختلف نیز از مهم‌ترین خدمات این شرکت در سال‌های اخیر بوده است.
گزارش: فتانه حق پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا