قیمت بروز انواع ورق گالوانیزه و روغنی در آهن 118

ورق فولادی، به محصولی مسطح همچون ورق گفته می‌شود که از جنس آهن و فولاد است. امروزه استفاده از ورق فولادی در صنایع مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. از ورق فولادی به عنوان محصول پایه برای تولید مقاطع فولادی دیگر و یا در صنایع مختلف ساختمان‌سازی، ماشین‌سازی، تولید لوازم خانگی و… استفاده می‌شود.

به منظور خرید ورق، اولین مسئله‌ای  که ذهن خریدار را مشغول می‌کند، قیمت ورق است. آهن 118 از جمله مراکز معتبر فروش انواع ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق سیاه و… است. در صورتی که قصد خرید انواع ورق و سایر محصولات دیگر را دارید، قیمت بروز انواع ورق گالوانیزه و روغنی را در آهن 118 مشاهده کرده و خریدی مطمئن داشته باشید. در ادامه می‌توانید اطلاعات جامع‌تری در خصوص قیمت دریافت نمایید.

قیمت بروز ورق گالوانیزه

قیمت بروز ورق گالوانیزه

در هنگام خرید این محصول، قیمت بروز ورق گالوانیزه بعد از کیفیت، مهم‌ترین مسئله‌ایست که باید مورد توجه قرار گیرد. ورق گالوانیزه با نام آهن گالوانیزه نیز شناخته می‌شود. این محصول به دو روش نورد سرد و نورد گرم تولید می‌گردد. پس از آنکه این ورق توسط یکی از روش‌های گفته شده تولید می‌گردد، در طی فرآیندی به حالت گالوانیزه در می‌آید. در فرآیند گالوانیزه کردن که گالوانیزاسیون نیز شناخته می‌شود، یک لایه بسیار نازک از فلز روی، بر سطح ورق قرار می‌گیرد. این فلز ورق را در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی تا میزان قابل توجهی مقاوم می‌کند.

این ورق از ویژگی و خواص بیشماری برخوردار است و به دلیل مقاومتی که در برابر خوردگی دارد، کاربرد زیادی هم دارد. یکی از اصلی‌ترین مزایا یا ویژگی این ورق، مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه تعمیر و نگهداری این ورق در مقایسه با سایر ورق‌های مشابه، کمتر است. با استفاده از ورق گالوانیزه، عملیات جوشکاری نیز امکان‌پذیر خواهد بود. چرا که فرم‌دهی در این ورق به راحتی صورت می‌گیرد. ظاهر این محصول براق و باکیفیت است.

لازم است بدانید در برخی مواقع به منظور مقاومت و همچنین زیبایی در این ورق، می‌توان آن را رنگ کرد. در این صورت علاوه بر ظاهری زیبا، مقاومت در برابر خوردگی نیز افزایش پیدا می‌کند. این ورق در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. ضخامت، وزن و ابعاد آن بر اساس کاربرد و نیاز مشتری تعیین می‌گردد.

مزایای این ورق سبب شده است تا در موارد مختلف بتوان از آن استفاده نمود. در محیطی که بیشتر در معرض رطوبت قرار دارد، استفاده از ورق گالوانیزه بهترین انتخاب خواهد بود. از جمله کاربردهای رایج آن می‌توان به ساخت مخازن ثابت و متحرک مانند تانکر، تولید سقف و بدنه سالن‌های صنعتی و سوله ها، ساخت برخی تجهیزات آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی، تولید تابلوهای برق شهری و… اشاره کرد.

قیمت بروز ورق روغنی

قیمت بروز ورق روغنی

نوع دیگری از ورق‌ فولادی، ورق روغنی است. قیمت بروز ورق روغنی با توجه به ابعاد این ورق متفاوت خواهد بود. به ورق روغنی، نورد سرد نیز گفته می‌شود. چرا که با استفاده از روش نورد سرد تولید می‌شود. این محصول دارای خصوصیات مهم و تاثیرپذیری است. از جمله ویژگی یا مزایای رایج آن می‌توان به داشتن سطح یکنواخت و یکدست، خاصیت شکل‌پذیری و مقاومت عالی در برابر کشش و… اشاره نمود. از آنجایی که این ورق از ویژگی‌های مطلوبی برخوردار است، از این رو در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد.

ورق روغنی به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. در تولید ورق روغنی از آلیاژ مختلفی مختل از جمله کربن، منگنز، سیلیسیوم، فسفر، گوگرد، کروم و…. استفاده می‌گردد. بر اساس همین مسئله نیز دسته‌بندی می‌گردد. این ورق شامل سه دسته اصلی می‌شود که شامل ورق معمولی یا st12، ورق نیمه کشش یا st13 و ورق فوق کشش یا st14 است. هر یک از این ورق‌ها با خاصیت و ویژگی‌های خود تولید می‌گردند که عدد کنار آن‌ها معمولا نشان‌دهنده مقدار آلیاژ بکار رفته در آن‌ها است.

لازم به ذکر است ورق‌های روغنی در طی مراحل تولید در ضخامت‌های مختلف تولید می‌گردد. از آن جایی که این ورق از کیفیت سطحی بسیار بالایی برخوردار بوده و خاصینت شکل‌پذیری مناسبی نیز دارد، از این رو در صنایعی که نیازمند شکل‌پذیری و ظرافت بالایی هستند کاربرد دارد.

در صنعت خودروسازی به منظور تولید فیلترهای خودرو، گل‌گیر اتومبیل، لوله‌های اگزوز، ساخت لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، اجاق گاز و همچنین در تولید پروفیل‌های ساختمانی نیز از این ورق استفاده می‌شود.

آهن 118 مرکزی معتبر در خصوص فروش انواع آهن‌آلات با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی است. به منظور دریافت مشاوره رایگان و یا ثبت خرید خود با شماره 02154473 در ارتباط باشید و یا به آدرس https://ahan118.com/ مراجعه نمایید.

رپورتاژ آگهی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا