انتخاب مجله توانبخشی به عنوان برگزیده جشنواره تحقیقاتی رازی

مدیر اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: مجله علمی پژوهشی «توانبخشی» به عنوان مجله برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی انتخاب و معرفی شد.

دکتر عطیه اشتری درباره مجله توانبخشی گفت: هدف مجله توانبخشی، انتشار مهمترین و با کیفیت‌ترین موضوعات علمی و بالینی از آخرین پیشرفت‌ها، دستاوردها و مطالعات پژوهشی و علمی است.

وی اظهار کرد: جشنواره رازی، معتبرترین جشنواره در زمینه علوم پزشکی در ایران است و همه ساله به منظور تجلیل از محققان برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور، برگزار می‌شود.

دکتر اشتری همچنین گفت: از بین مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، در بخش مجلات فارسی، فصلنامه آرشیو توانبخشی به صاحب امتیازی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان مجله برگزیده انتخاب شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وی افزود: این مجله از تابستان ۱۳۸۲ از سوی کمیسیون نشریات علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حائز رتبه علمی – پژوهشی شناخته شده و مقالات این مجله، از سال ۲۰۰۵ در پایگاه بین‌المللی Web of science نمایه شده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا