حاد شدن شرایط کرونا در روسیه

به نظر می رسد شرایط غیر عادی همه گیری کرونا مجددا در حال بازگشت به جهان بوده و در این میان روسیه روزانه ۶۹۸۶ مورد ابتلا به کووید-۱۹، و ۵۴  مورد مرگ و میر را ثبت می کند. روز گذشته ۱۱۹۲ نفر در این کشور به دلیل کرونا بستری شدند.

به گزارش سیناپرس، مرکز بحران فدرال مقابله با کرونا در روسیه روز شنبه گزارش داد، موارد تایید شده این بیماری در روسیه در روز گذشته با رسیدن به نزدیک ۷ هزار مورد طی بیست و چهار ساعت، افزایش قابل توجهی داشته و به ۲۱میلیون و ۷۵۷ هزار و ۶۹۷  نفر رسید.

آخرین آمارهای رسمی نشان می دهد، یک روز قبل، روسیه روزانه ۷۴۰۹ مورد ابتلا به کووید ۱۹ را ثبت کرده است.

طی روزهای گذشته به طور میانگین ۱۱۰۸ نفر در روسیه به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شدند که این رقم در روز گذشته ۱۱۹۲ نفر بود. مرکز بحران این کشورگزارش داد که تعداد بیماران بستری در بیمارستان در ۴۰ منطقه روسیه کاهش یافته و در ۳۴ منطقه افزایش یافته و در ۱۱ واحد بدون تغییر باقی مانده است.

به گزارش سیناپرس، با توجه به این شرایط و در پیش بودن روزهای سردتر سال، پیش بینی می شود شرایط همه گیری کرونا مجددا حاد شود و به همین دلیل مراکز بهداشتی و مقامات سیاستگذار کشورها باید در این زمینه هشیار بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.

مترجم: حمید تعالی

منبع: tass

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا