بهترین بالش جهان

مطالعات متعددی نشان داده که که کمبود خواب برای سلامتی انسان مضر است. با این حال سبک زندگی امروزی باعث شده تا داشتن خواب آرام برای بسیاری از مردم یک رویا باشد. در این میان داشتن رختخواب مناسب می تواند بسیار مهم باشد.

به گزارش سیناپرس، بالش یکی از مهمترین وسایل خواب محسوب شده و داشتن رختخوابی خوب همراه با نور، صدا و دمای مناسب یکی از مهم ترین عوامل داشتن خوابی آرام است. اما دقیقا چه چیزی بهترین بالش را می سازد؟

امروزه، مصرف کنندگان انتخاب های زیادی در مورد بالش دارند، این تنوع از یکسو خوب بوده و از سوی دیگر باعث گیج شدن خریداران می شود. بسیاری از مردم حاضرند برای داشتن فقط یک شب خواب کامل پول خوبی بپردازند. به همین دلیل در حال حاضر طیف وسیعی از بالش های متنوع برای موقعیت های مختلف خواب ساخته و ارائه می شوند و بالش های خنک کننده، بالش های کرکی، بالش های کم ارتفاع، بالش های ارگانیک و ….  در بازارها وجود دارد که انتخاب را بسیار سخت می کند. حال پرسش مهم این است که چگونه انتخاب درستی داشته باشیم؟

در حالی که آزمایش بالش ممکن است یک کار رویایی واقعی به نظر برسد، محققان مطالعاتی جدی را در این زمینه  انجام داده اند. برای مثال، محققان بنیاد خواب از یک فرآیند چند مرحله‌ ای استفاده کردند که در آن تست‌ کننده ‌های متخصص روی بالش دراز کشیده و آن‌ ها را در دست می ‌گیرند تا حفظ شکل، قالب ‌پذیری و قابلیت تطبیق آن را ارزیابی کنند. آزمایش‌ های اضافی بالش را از نظر کنترل دما و پتانسیل بو ارزیابی کرده و پژوهشگران وزن، گزینه ‌های سفتی و سهولت تمیز کردن را نیز در نظر می‌گیرند.

به گزارش سیناپرس، در این میان برخی موارد به شما کمک می کند خواب بهتری داشته باشید برای نمونه در صورت مهیا بودن شرایط دمای مناسب، برهنه خوابیدن می تواند شانس داشتن خوابی آرام را دو برابر کند. بررسی های انجام شده نشان داد بالش های ساخته شده موجود در بازار که با نام بالش های  Coop شناخته می شوند، استانداردهای بیشتری نسبت به رقبای خود داشته و بهترین گزینه برای خرید محسوب می شوند.

این بالش به دلیل تطبیق پذیری و راحتی آن بیشترین تمجید را از کارشناسان دریافت می کند. در فوربس، بالش اصلی کالاهای خانگی Coop به‌عنوان یک برنده در این حوزه مشخص شد زیرا سهولت تنظیم بالش فوقُ آن را از رقبای خود متمایز می ‌کند.

به گزارش سیناپرس، مجموعه Good Housekeeping نیز این بالش را به عنوان یک تعادل ایده آل از نرمی و سفتی و مناسب برای همه موقعیت ها توصیف می کند. محققان مرکز Insider نیز از ویژگی‌های متفکرانه بالش Coop مانند قابلیت تنظیم، روکش بالش قابل شستشو و آزمایش بی‌نظیر ۱۰۰ شب که آن را برای اکثر مردم بهترین انتخاب می‌کند، تمجید می ‌کنند.

مترجم: جاوید خیرخواه

منبع: studyfinds

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا