سومین اقامتگاه بومگردی تویسرکان افتتاح شد

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان در حاشیه افتتاح خانه بومگردی آرتیمان اظهار کرد: اقامتگاه با مساحت ۴۰۰ و زیربنای ۳۰۰ مترمربع در روستای آرتیمان به بهره‌برداری رسید.

اسحاق ترکاشوند با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در این اقامتگاه دو و نیم میلیارد تومان است، تصریح کرد: این اقامتگاه در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح رسید.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این اقامتگاه ۵۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی تامین شد، مطرح کرد: این مجموعه برای چهار نفر اشتغال ایجاد کرده است‌.

ترکاشوند با بیان اینکه دو اقامتگاه بومگردی دیگر در شهرستان در حال ساخت است، مطرح کرد: این مجموعه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین برای سه اقامتگاه بومگردی موافقت اصولی صادر شده و در مرحله صدور مجوز و کارهای اداری هستند و تلاش می‌کنیم در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت اقامت در شهرستان تویسرکان یک هتل و یک خانه مسافر بود راه‌انداری بومگردی‌ها بخشی از باری که روی دوش هتل بود را به این مجموعه‌ها منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا