به دانش فرزندانتان اعتماد داشته باشید

وحید وحید فر در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: شرکت در حال حاضر با تولید چندین مدل ردیاب و دزدگیر ردیاب های ماهواره ای خودرو با نام تجاری wefinder در حوزه امنیت هوشمند و کنترل از راه دور وسایل نقلیه موتوری فعالیت می کند.

وی افزود: شرکت دانش بنیان پردازش برتر غرب در سال 1395 با هدف تولید محصولات مختلف و همچنین انجام پروژه های کاربردی در حوزه الکترونیک و اینترنت اشیاء تاسیس و فعالیت جدی خود را از سال 1398در مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور که زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان همدان است، آغاز کرد.

وحیدفر با بیان اینکه سهامداران این شرکت دو نفر هستند، تصریح کرد: 13 نفر در زمینه های تولید، تحقیق و توسعه و فروش به صورت مستقیم و نمایندگی های مجاز شرکت در سراسر ایران به صورت غیر مستقیم با شرکت همکاری می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت در زمینه تولید دزدگیر، ردیاب های ماهواره ای خودرو فعالیت می کند که دارای قابلیت های فراوانی از جمله  نمایش آنلاین موقعیت و سرعت حرکت خودرو روی نقشه، امکان مرور مسافت و مسیرهای پیموده شده روی نقشه تا ۳ سال، خاموش کردن خودرو با گوشی موبایل از هر نقطه در ایران و جهان، باز و بسته کردن قفل مرکزی خودرو با استفاده از ریموت و گوشی موبایل از هر مکان، شنود صدای داخل خودرو با گوشی موبایل، ضد سرقت کردن خودرو با گوشی موبایل (در این حالت خودرو حتی با سوییچ خود روشن نمی‌شود)دارای دقت مکانی ۲.۵ متر در فضای باز و دقت زمانی ۲ ثانیه،  ارسال هشدار روی گوشی موبایل در صورت  باز شدن درب‌های خودرو یا صندوق عقب، روشن شدن سوئیچ خودرو، وارد شدن ضربه به خودرو، جدا شدن باتری خودرو، خروج از محدوده جغرافیایی تعریف شده،  تجاور از حداکثر سرعت مجاز تعریف شده، حمل شدن خودرو با جرثقیل و یادآوری خودکار انجام سرویس‌های دوره‌ای است.

وحیدفر خاطرنشان کرد: فعالیت اصلی شرکت در حوزه الکترونیک و اینترنت اشیا و همچنین طراحی و تولید انواع بردهای الکترونیکی است.

عضو هیئت مدیره این شرکت یادآور شد: در حال حاضر برای 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی انجام شده و امید می رود در سالهای آینده این تعداد به بالای 100 نفر افزایش یابد.

وی گفت: علاوه بر اشتغال زایی شرکت می تواند به کشور در راه خودکفایی در حوزه طراحی و تولید بردهای الکتریکی و همچنین هوشمند سازی در حوزه های مختلف کمک کند. همچنین یک امنیت خاطر و آسودگی را برای عموم مردم ایجاد میکند و با ایجاد بستری برای کنترل از راه دور وسایل خود حس مطلوب و خوشایندی برای کاربر میتواند خلق کند.

وحیدفر  با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان همدان از شرکت حمایت داشته، گفت: حمایت های صورت گرفته بیشتر از طریق پارک علم وفناوری استان همدان و معاونت علمی ریاست جمهوری بوده که با در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای استقرار شرکت و همچنین حمایت های مالی در قالب وام های مختلف به پیشبرد اهداف شرکت کمک نموده اند.

وی گفت: علاوه بر اشتغال زایی، شرکت می تواند به کشور در راه خودکفایی در حوزه طراحی و تولید بردهای الکتریکی و همچنین هوشمند سازی در حوزه های مختلف کمک کند. همچنین یک امنیت خاطر و آسودگی را برای عموم مردم ایجاد میکند و با ایجاد بستری برای کنترل از راه دور وسایل خود حس مطلوب و خوشایندی برای کاربر میتواند خلق کند.

گزارش: کیانوش کرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا