تلاش مدیریتی استان از جامعه اوتیسم

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم تجلیل از خیرین انجمن اوتیسم اظهار کرد:  مجموعه های درمانی استان همدان حمایت های لازم برای بهبود شرایط مبتلایان به اوتیسم را باید  داشته باشند.

وی افزود: تلاش های خیرین در حوزه سلامت قابل تقدیر بوده چراکه به خانواده هایی کمک می کنند که  در شرایط عادی علاوه بر سختی های زندگی  و مشکلات اقتصادی، هزینه های بسیار گزاف درمانی و نگهداری بیمار خود را می پردازند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: خانواده هایی که فرزندان مبتلا به اوتیسم دارند در یک آزمون الهی قرار دارند که بی شک مورد لطف و عنایت خداوند هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از انسان ها تحمل و طاقت سختی ندارند، اما برخی از انسان ها که سعه صدر و تحمل بیشتر دارند،بر اساس حکمت خداوند مورد آزمون سخت تر قرار خواهند گرفت و ارج آنان نیز بسیار بالاتر است.

استاندار همدان یادآور شد: خیرینی که از مال  و امکانات خود به خانواده های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم خدمت رسانی می کنند نیز نزد خداوند دارای مقامی ارزشمند هستند.

وی گفت: تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای حمایتی باید در راستای کمک به جامعه اوتیسم استان تلاش کنند همچنین مجموعه مدیریتی استان با تمام توان از جامعه اوتیسم حمایت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا