عادی انگاری کرونا پیک جدید به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، علی احمدی اظهار کرد: مردم با عادی پیک جدید کرونا را رقم می زنند و این امر بسیار نگران کننده است چراکه سویه های جدید کرونا با جهش جدید دلتا بوده و قدرت انتقال و بیماری زایی بیشتری را به همراه دارد.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰هزار و ۱۲۵نفر با علائم مشکوک به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان کبودراهنگ مراجعه کرده اند.
احمدی با بیان این مطلب در ستاد پیشگیری و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا گفت: از این تعداد ۲هزار و ۸۴۹ نفر بستری و ۷ هزار و ۲۷۶ نفر سرپایی بوده اند.
وی خاطرنشان کرد: موارد مثبت کرونا ۳هزار و ۷۵۹ نفر و موارد منفی کرونا ۶هزار و ۲۶۵ نفر بوده اند و آزمایش ۱۰۱نفر نیز نامشخص بوده است و تعداد موارد مثبت زن هزار و ۷۷۳ نفر و مرد هزار و ۹۸۶ نفر در شهرستان کبودراهنگ است.
وی افزود: متأسفانه ۱۴۵نفر نیز بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند و در حال حاضر وضعیت شهرستان کبودراهنگ نارنجی است و آمار روزبه روز حالت صعودی دارد، بنابراین از همه مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند و همچنان در دورهمی ها و مراسم های عزا و عروسی شرکت نکنند.

گزارش: زهرا فرامرزدوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا