نشانه های طلاق در دوران نامزدی

به گزارش سینا پرس فارس، معمولاً هنگام شروع يك رابطه اين شباهت ها است كه نمود بيشتري دارد و توجه طرفين را به خود جلب مي كند و همين امر باعث نزديكي بيشتر و اطمينان از پذيرش كامل و تفاهم مي شود اما با گذر زمان شباهت ها و تفاهمات به آرامي رنگ مي بازد و تفاوت ها نمايان مي شود.

 در برخي موارد تفاوت ها پا به ميدان يك رابطه مي گذارند كه از طرف فرد مقابل قابل پذيرش و تحمل نيست. در چنين مواردي زوجين به آهستگي از لحاظ عاطفي از يكديگر فاصله مي گيرند و زماني مي رسد كه متوجه مي شوند چاره اي جز جدايي براي آن ها باقي نمانده است.

براي اين كار بهترين شيوه عدم عجله در امر ازدواج است، يعني پس از آشنايي در خانواده و مطرح كردن قصد ازدواج بايد به يكديگر فرصت شناخت و بررسي بدهند. اين شناخت در رفت و آمدهاي خانوادگي با نشست و برخاست هاي زوجين و خانواده ها در دوران نامزدي با هم به آرامي شكل خواهد گرفت. خانواده ها نبايد از گذر زمان در اين خصوص نگران باشند زيرا همين گذر زمان و داشتن فرصت كافي براي شناخت مي تواند از بسياري از تنش ها و ناملايمات و حتي طلاق احتمالي جلوگيري كند.

خانواده ها بايد به فرزندانشان و نيز به خودشان اين فرصت را جهت تكميل شناخت و گرفتن تصميم با فراغ بال بدهندو دختر و پسر جوان نيز بدون درگير شدن در مسائل عاطفي و وابستگي به يكديگر با چشمي باز تفاوت هاي هم را ببينند و با صداقت اين تفاوت ها را به طرف مقابل خود عنوان كنند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده
  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا