​​اتصال بیش از دو هزار و چهارصد خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، حمید سلیمان پور گفت: با ایجاد دو سایت فول تکنولوژی و ارتقای چهار سایت دیگر، دسترسی شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت برای 14 روستای دیگر استان فارس با جمعیت 8400 نفر فراهم شده است.
وی روستاهای جدید متصل شده توسط همراه اول به شبکه ملی اطلاعات را روستاهای کدیان و دهنو از توابع شهرستان لامرد، روستای فرشته جان از توابع شهرستان لارستان، روستای چاه کربلایی حسن خانی از توابع شهرستان جهرم، روستاهای کوهنجان، خیرآباد، کتک، جوادیه، جلودر، حسن آباد جلودر و علی آباد سالار از توابع شهرستان ارسنجان و روستاهای عزآباد و سرآباد از توابع شهرستان مرودشت جمعاً با جمعیت 7060 نفر در قالب 2060 خانوار و از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد.
سلیمان پور همچنین از اتصال روستای اشگرد از توابع شهرستان مرودشت توسط همراه اول به شبکه ملی اطلاعات، با جمعیت 1340 نفر در قالب 380 خانوار و از محل منابع توسعه ای این اپراتور خبر داد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ تحت عنوان "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" مزایای اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات را ایجاد فرصت های جدید برای رونق اشتغال و توسعه اقتصادی بر پایه فناوری ذکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا