تفکیک حوزه‌های مختلف گردشگری

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه، با بیان اینکه معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری نخ تسبیح همه فعالیت‌های استان در این حوزه است، بر لزوم تشکیل کمیته‌های تخصصی برای ارتباط با تولیت حرمین شریف، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد و… تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، ایمانیه در جلسه تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید هماهنگی امور زائرین استانداری فارس، با تاکید بر اهمیت دو موضوع زیارت و گردشگری در استان فارس، ضمن تقدیر از تلاش‌های سید علی نقی طبیب لقمانی از محمد فرخ‌زاده خواست پس از به دست گرفتن سکان این معاونت ابتدا در ماه‌های آینده برنامه چهارساله حوزه زیارت و گردشگری را تدوین کند که در آن به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شود.

ارتباط موثر و هم افزایی میان معاونین استاندار و تفکیک حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله گردشگری سلامت، گردشگری طبیعی، گردشگری تاریخی و… از دیگر مواردی بود که استاندارفارس بر لزوم توجه به آن تاکید کرد

وی همچنین از معاون هماهنگی امور زائرین خواست ارتباط با استان‌های اصفهان، یزد، کهگیلویه، کرمان و… را در حوزه گردشگری تقویت کند.

او با اشاره به اهمیت به موضوع بافت اطراف حرمین شریفین (علیهم السلام) تاکید کرد: لازم است با هماهنگی دو معاونت عمرانی و امور گردشگری و زائرین فردی با هدف پیگیری موضوعات این بافت معرفی شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس از فرخ‌زاده خواست با تبیین شرایط موجود و تخمین میزان درآمد زایی و ایجاد اشتغال و سایر موارد این امکان را فراهم کند که در چهار سال آینده سنجش تحولات و پیشرفت ها امکان پذیر باشد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا