همایش تقدیر از کتابداران سلامت برگزار می‌شود

 مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار، ششمین همایش ملی تقدیر از مقام کتابداران و اطلاع رسانان سلامت و همچنین اجلاس ملی مدیران اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و روسای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ نوزدهم و بیستم آبان ماه برگزار می‌کند.

در این مراسم، که با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برگزار می شود، ضمن تکریم مقام کتابداران و اطلاع‌رسانان پزشکی، از برگزیدگان کتابخانه‌های مرکزی، دانشکده‌ای و بیمارستانی و همچنین کتابداران پژوهشی و بالینی برگزیده کشوری، تقدیر به خواهد شد.

همچنین در اجلاس ملی مدیران اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و روسای کتابخانه های مرکزی سراسر کشور، ضمن تشریح آخرین سیاست های ابلاغی به مراکز یاد شده، مهم‌ترین مسائل و موضوعات این حوزه در پنل‌های تخصصی به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

ششمین همایش ملی تقدیر از مقام کتابداران و اطلاع رسانان سلامت و همچنین اجلاس ملی مدیران اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و روسای کتابخانه های مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور 19 و 20 آبان ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تالار امام خمینی برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا