ده درصد مردم شب ها مسواک نمی زنند

به گزارش سیناپرس، نتایج یک نظرسنجی در مورد عادات قبل از خواب، نشان داد که غذا خوردن در نیمه شب، یک روش محبوب برای بسیاری از افراد است. بسیاری از مردم مدعی هستند خوردن غذا در نیمه شب باعث می شود آن ها در طول شب از خواب بیدار نشده و بهتر استراحت کنند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد از هر ۱۰ نفر، یک نفر قبل از خواب دندان های خود را مسواک نمی زند! یک نفر از هر ۱۰ نفر نیز اعتراف کردند فقط دو تا چهار شب در هفته مسواک می زنند. در همین حال، تقریباً دو نفر از هر سه (63٪) می گویند که هر شب قبل از خواب مسواک می زنند.

یک نظرسنجی جداگانه نشان می دهد که از هر سه نفر در ایالات متحده، یک نفر از زمان شروع همه‌گیری کرونا به دندانپزشک مراجعه نکرده‌ است.

وقتی در نظر می گیریم که متخصصان دندانپزشکی به افراد در هر سنی توصیه می کنند که هر شش تا ۱۲ ماه یک بار برای معاینه مراجعه کنند، آمار فوق نشان می دهد این افراد تقریبا ۵ نوبت دندانپزشکی را از دست داده و به سلامت دهان و دندان هایشان توجهی نمی کنند.

در حالی که ترس از انتقال ویروس روی صندلی دندانپزشکی ممکن است هنوز برخی از افراد را از کلینیک های دندانپزشکی دور نگه دارد، این نظرسنجی نشان می دهد که ۵۹ درصد می گویند که در حال حاضر هزینه درمان بزرگترین مانع آنها برای مراجعه به دندان پزشک است. از هر سه نفر یک نفر نیز به دلیل نداشتن بیمه ۷ تمامی هزینه ها را از جیب خود پرداخت می کند.

به گزارش سیناپرس، به طور کلی، ۶۱ درصد از این افراد اعتراف می کنند که عمدا قرار ملاقات خود را برای معاینه توسط دندانپزشک به تاخیر می اندازند. موضوع فوق ممکن است به این دلیل باشد که از هر پنج نفر، دو نفر می گویند که دچار اضطراب می شوند. از هر ۱۰ نفر، هفت نفر می گویند که دوست ندارند به دندانپزشکی بروند و ۵۲ درصد ادعا می کنند که در گذشته تجربه بدی در دندانپزشکی داشته اند.

مترجم: رضوان خندان
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا