راه اندازی نخستین آزمایشگاه کاملاً خودکار واقعیت مجازی

به گزارش سیناپرس، شرکت MediSim VR در هندوستان یک آزمایشگاه کاملاً خودکار واقعیت مجازی را راه اندازی کرده است که هدف آن کمک به پزشکان و دانشجویان این رشته است.  

دکتر آدیت چیناسوامی، یکی از بنیانگذاران MediSim VR، تاکید کرد که نیاز فوری جامعه امروز، به تجهیز پزشکان در حوزه فناوری و بهبود یادگیری و توسعه آنها است.

او در مورد آزمایشگاه جدید واقعیت مجازی گفت که این محصول برای دانشجویان سال آخر و کسانی که در مرحله نهایی دریافت مدرک   MBBS هستند، استفاده شده و قطعا در افزایش مهارت آن ها مفید خواهد بود.

دکتر چینناسوامی خاطرنشان کرد که فناوری واقعیت مجازی از نظر تغییر نگرش در مورد رویکردهای سنتی و دستی پتانسیل زیادی دارد. وی در ادامه توضیحاتش افزود: استفاده از واقعیت مجازی در درمان، مشاوره حرفه ای، مدیریت فوبیا و مدیریت درد نیز می تواند در آینده نزدیک معجزه کند.

به گزارش سیناپرس، گفتنی است طی سال های اخیر، با آگاهی بیشتر صنعت پزشکی در مورد مزایای واقعیت مجازی، استفاده از فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در میان پزشکان، جراحان، پزشکان، سازندگان دارو و بیمارستان ها افزایش یافته است.

این شرکت اعلام کرد: با پشتیبانی از پیشرفت ‌های فنی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند تشخیص دیجیتال، مانیتورهای سلامت پوشیدنی و شبیه ‌سازی دیجیتال، انتظار می ‌رود حوزه پزشکی در سال‌ های آینده دچار تحول اساسی شود.

مترجم: زهرا همراز
منبع: thehealthsite
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا