ساخت خودروی الکتریکی حمل مردگان

به گزارش سیناپرس، شرکت نیسان از یک محصول جدید و عجیب الکتریکی رونمایی کرده است که کاربردی متفاوت دارد. این خودرو که بر اساس یک نیسان لیف ۶۲  کیلووات ساعتی طراحی شده، در گروه خودروهای مخصوص مراسم تشییع جنازه و لیموزین‌های تشریفاتی تقسیم بندی می شود.

این ماشین نعش‌کش برقی می‌ تواند یک راننده و همراه مراسم تشییع جنازه را در جلو با ظرفیت حمل بار تا سقف ۲۳۰ کیلوگرم، شامل یک تابوت هفت فوتی، در پشت خود جای دهد.

برای ساخت این محصول، مهندسان سقف اصلی و ستون‌های نسخه نیسان لیف را برداشته و با فیبر کربن بازیافتی که توسط یک طراح متخصص طراحی شده بود، جایگزین کردند. بدنه ۸۰ سانتی ‌متر بریده و کشیده شد، بسته باتری برای بهین ه‌سازی توزیع وزن به سمت عقب حرکت کرده و بخش عقب خودرو سفت و محکم شد.

به گزارش سیناپرس، علیرغم این تغییرات و  بلندتر بودن، نعش کش لیف تنها ۳ درصد از هاچ بک استاندارد لیف سنگین تر است، که این امر تا حد زیادی به دلیل حذف دو در و صندلی عقب خودرو است. این امر مدل جدید را در تضاد با ماشین های نعش کش معمولی قرار می دهد که دارای پنج در و چهار صندلی برای کارکنان اضافی تشییع جنازه هستند.

با وجود این، مدل جدید نیسان با استقبال خوبی از سوی شرکت ‌های بزرگ مراسم تشییع جنازه مواجه شده است. ماشین نعش‌ کش لیف برای تعداد فزاینده ‌ای از افرادی که خواهان دفن ساده‌تر و سبزتر برای عزیزانشان هستند، ایده‌آل است.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا