اینستاگرام برخی تغییرات جدیدش را حذف می‌ کند

در همین زمینه، اینستاگرام توضیح داد که نمایش پست‌ها و ویدیوها به صورت تمام‌صفحه را که برای جایگزینی حالت معمولی نمایش پست‌ها معرفی کرده، لغو می‌کند. این پلتفرم متعلق به متا همچنین اعلام کرد به طور موقت تعداد پست‌های موجود در فیدهای کاربران که الگوریتم آن‌ها را توصیه می‌کند، کاهش می‌دهد. در حقیقت، اینستاگرام روز‌به‌روز بیشتر از گذشته تمرکز خود را به بخش ریلز معطوف کرده تا در این زمینه از رقیب اصلی خود یعنی تیک‌تاک عقب نماند. باید اشاره کنیم که پلتفرم بسیار محبوب چینی، ویدیوهای تمام‌صفحه را به کاربرانش نشان می‌دهد که اکثر آن‌ها توسط الگوریتمش توصیه می‌شود.

متا در بیانیه‌ای گفت: «می‌دانیم که تغییرات ایجاد شده در یک اپلیکیشن می‌تواند با شکست روبرو شود. در حالی که معتقدیم اینستاگرام باید با تغییرات متعددی تکامل یابد، می‌خواهیم زمانی را صرف کنیم تا مطمئن شویم که این تغییرات را به درستی انجام می‌دهیم.» خبرنامه‌ی فناوری «Platformer»، پیش‌تر در مورد تصمیم اینستاگرام برای لغو برخی از تغییرات خبر داده بود.

باید اشاره کنیم که برخی کاربران مشهور اینستاگرام نیز از تغییرات انتقاد کردند. به عنوان نمونه روز دوشنبه، کایلی جنر و خواهرش، کیم کارداشیان هر دو پستی را در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشتند که در آن نوشته بود: «اینستاگرام را دوباره به اینستاگرام تبدیل کنید. از شبیه به تیک‌تاک شدن دست بردارید. من فقط می‌خواهم تصاویر بامزه‌ی دوستانم را مشاهده کنم. از طرف همه!» بد نیست بدانید حتی دادخواست آنلاینی هم در این رابطه ایجاد شد و بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم آن را امضا کردند تا اینستاگرام را مجاب به برگشتن به حالت اولیه کنند.

در پاسخ به این انتقادات «آدام موسری»، مدیرعامل اینستاگرام روز سه‌شنبه ویدیویی را منتشر کرد که در آن به‌روزرسانی‌های جدید این پلتفرم را توضیح داد و همچنین اعلام کرد که به اضافه کردن ویدیوهای بیشتر ادامه می‌دهیم. او همچنین افزود که هنوز بسیاری از قابلیت‌های جدید اینستاگرام در حال توسعه هستند و در آینده به صورت عمومی منتشر خواهند شد.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا نیز علناً در مورد اینکه چگونه تیک‌تاک به یک چالش بزرگ برای جلب توجه مردم تبدیل شده، صحبت کرده و گفته است که شرکت او باید سرعت تکامل خود را افزایش دهد تا با تغییرات جدید رقبای خود بتواند به رقابت بپردازد. آقای زاکربرگ در تماسی با سرمایه‌گذاران در روز چهارشنبه پس از اینکه متا اولین کاهش درآمد سه‌ماهه خود را به عنوان یک شرکت سهامی عام گزارش کرد، گفت که بخش ریلز اینستاگرام باید مورد توجه‌ی کاربران بیشتری قرار بگیرد.

پیش‌تر آقای زاکربرگ نقشه‌ی جدید و پویای اینستاگرام را به کاربران معرفی کرد که به آن‌ها امکان می‌دهد مکان‌های تگ‌شده‌ی محبوب اطراف خود را پیدا کنند و نتایج آن‌ها را بر اساس دسته‌بندی‌های خاص از جمله رستوران‌ها، کافه‌ها و سالن‌های زیبایی مشاهده کنند. این پلتفرم محبوب اجتماعی همچنین در جهت حمایت از کسب‌وکارهای کوچک، تصمیم دارد تا امکان تبدیل ریلز به تبلیغات را با افزودن قابلیت «Boosted Reel» در دسترس کاربران قرار دهد

منبع:دیجی کالامگ

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا