وزیر علوم درگذشت عادل آذر را تسلیت گفت

محمدعلی زلفی‌گل در پیام خود به مناسبت درگذشت عادل آذر نوشت: آزاده‌مردی شریف که مرید منظومه‌ کربلا بود به کاروان شهیدان پیوست. دکتر عادل آذر که از آبرومندان و آبروبخشان جامعه دانشگاهی این روزگار بود ندای حق را لبیک گفت و در نخستین دور طواف مُحَرم حسینی مُحرِم شد و به لقاالله پیوست.

وی در این پیام افزود: ماتم آن جان‌باخته‌ جبهه‌های نبرد و جان‌بخش میادین علم و عمل به ماتم سرور آزادگان حسین‌بن‌علی (ع) جاودانه خواهد شد و بر ماست که راه و روش سزاوارش را گرامی بداریم. این ضایعه‌ عظیم را به خانواده‌ سوگوارش و جامعه‌ ارجمند دانشگاهیان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم. خداوند منان روح آن برادر گرانقدر که از پس مجاهدت در مناصبی خطیر هم چون خادم ملت در مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار و دیوان محاسبات در جایگاه مدیر موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی منشا تحول و تعالی بود را به حُرمت شب‌های سوگ محرم، در آرامش و آمرزش مقرب فرماید.

"کاروان شهید رفت از پیش/ وآن ما رفته گیر و می‌اندیش

از شمار دو چشم یک تن کم/ وز شمار خرد هزاران بیش"

به گزارش ایرنا، عادل آذر که برای جراحی در بیمارستان بستری شده بود، شامگاه جمعه (هفتم مرداد) درگذشت. آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور شهریور ۱۴۰۰ با صدور حکمی، وی را به سمت مشاور رییس جمهور و رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.

وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بود که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود داشت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا