کشف مجموعه منحصر به فرد آثار هنری آغاز قرن بیستم در آمریکا

در ایالات متحده آمریکا کارگران ساختمانی که در حین اجرای یک عملیات عمرانی به منظور ساخت مخزنی ویژه جهت ذخیره سازی آب باران بودند ، به طور تصادفی با یک گنجینه ارزشمند از آثار هنری و تاریخی برخورد کردند . این آثار در منطقه ای زیر پل ماگنولیا  Magnolia Bridge در شهر سیاتل SEATTLE در واشنگتن قرار داشت .

باستان شناسان و پژوهشگرانی که به مطالعه این آثار پرداخته اند ، اعلام کرده اند که آثار هنری فوق احتمالا به گروهی از اقوام مهاجر که با نام فینتون Finntown شهرت داشتند ، تعلق دارد که در فاصله سال های 1911 تا 1941 در این مناطق سکونت داشتند .

در همن زمینه آلیسا والنتینو Alicia Valentino از اعضای تیم مطالعه کننده این گنجینه در گفتگو با کومو نیوز Komo News اعلام کرد : " این محوطه ، سایتی ویژه و خاص است زیرا یکی از سکونت گاه های کوچک کلبه ای در شهر محسوب می شود . این اجتماع از مردمی که در گذشته ساکن این مناطق بودند ، شناخته شده نبوده و در متون تاریخی اثری از آن ها به چشم نمی خورد . به همین دلیل یافته های فوق الذکر می تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی از این افراد در اختیار ما قرار دهد .  "

در این گنجینه ، آثار متعددی چون عینک های طبی ، اسباب بازی های کودکان و بطری هایی متعلق به دوران ممنوعیت و تحریم نوشیدنی های الکلی در آمریکا دیده می شود . در بین این آثار همچنین یک سکه چینی به تاریخ سال 1700 میلادی نیز به دست آمده است . این سکه احتمالا توسط گروه های مهاجر چینی به این سرزمین انتقال پیدا کرده و در این مجموعه برای سال های طولانی حفظ شده است .

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا