تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه علم و فرهنگ

در ابتدای این مراسم، دکتر علی حسنی معاون پشتیبانی دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن تبریک هفته پژوهش ، اطلاعاتی در خصوص عملکرد 6 ساله فعالیت های دانشگاه ارائه داد.

در ادامه دکتر مهدی سجادی فر، معاون آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ، توضیحاتی درخصوص تغییرات هیات علمی این دانشگاه داد و گفت: هدفی که در برنامه دانشگاه تعیین شده و من و همکارانم سعی در پیشبرد آن داریم آموزش صحیح است که امیدواریم در زمینه آموزش مباحث پژوهشی هم عملکرد موفق و خوبی داشته باشیم و شاهد بهبود شاخص های کیفی در این زمینه باشیم.

سپس دکتر عزیزالله جعفری، معاون پژوهشی دانشگاه علم و فرهنگ، گزارشی از وضعیت پژوهش دانشگاه در سال گذشته داد و گفت: در سالی که گذشت در رتبه بندی بین دانشگاه ها، دانشگاه علم و فرهنگ رتبه 49 را در بین دانشگاه های کشور کسب کرد و نسبت به برخی دانشگاه های به نام کشور، در جایگاه بهتری قرار گرفت که این خود جای امیدواری برای بهتر شدن رتبه در سال های آینده دارد.

وی ادامه داد: به لحاظ کمی در حوزه پژوهشی نسبت به سال قبل 23 درصد رشد داشتیم، همچنین مجموع امتیازات پژوهشی دانشگاه نسبت به سال گذشته 8/44 درصد رشد داشته است. امتیازات اعضا هیات علمی 45 درصد و امتیازات دانشجویان پژوهشگر 44 درصد نسبت به سال پژوهشی گذشته رشد داشته است.

دکتر جعفری همچنین در  گزارشی از تفاهم نامه های جاری نیز گفت: سعی میشود  درقالب تفاهم نامه هایی که بین دانشگاه علم و فرهنگ و مراکز مختلف علمی منعقد می شود از تجربیات و امکانات آن ها نیز استفاده کنیم؛همچنین با برخی مراکز بابت دسترسی به برخی منابع علمی نیز وارد مذاکره شدیم تا بتوانیم دسترسی پژوهشگر به منابع علمی را با سهولت مواجه سازیم تا به این ترتیب فعالیت های پژوهشگران با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

دکترجعفری در ادامه  نیز گزارشاتی درخصوص کتب تالیفی توسط اعضا هیات علمی و دانشجویان پژوهشگر دانشگاه ارائه کرد.

وی در خصوص پارک علم و فناوری که قرار است به زودی در دانشگاه علم و فرهنگ راه اندازی شود نیز گفت: درخصوص پارک علم و فناوری که یکی از مجهزترین پارک های علم و فناوری در تهران خواهد بود نیز درگیر برخی مسائل جزئی و کوچک هستیم که به زودی رفع خواهد شد .این پارک که میتواند اعتبارات زیادی برای دانشگاه ایجاد کند، مورد حمایت برخی از نمایندگان وزارت علوم نیز قرار گرفته است.

در پایان مراسم از برخی از اعضا هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ که به عنوان پژوهشگر برتر این دانشگاه معرفی شدند تقدیر به عمل آمد.

اسامی برندگان بدین شرح می باشد:

پژوهشگر برتر دانشگاه :

– دکتر حسین بهاروند

پژوهشگران برتر از بین هیات علمی دانشکده ها:

– دکتر حمیدرضا عرفانیان- دانشکده علوم پایه

– دکتر جواد علی محمدی اردکانی- دانشکده معماری

– دکتر فاطمه قناد،دانشکده علوم انسانی

– دکتر علی نیکخو- دانشکده فنی مهندسی

– دکتر علی حسنی- دانشکده گردشگری

پژوهشگران برتر از بین دانشجویان:

– آرش رحیمی- دانشکده فنی مهندسی- گروه عمران

– مسعود اکبری-دانشکده علوم انسانی-گروه حقوق

– بیژن پیرنیا- دانشکده علوم انسانی- گروه روانشناسی

 

 

گزارش: امیرمحمد غفاری

عکاس: زهره سوهانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا