اعلام جنگ ترامپ به خرس های قطبی

از دیرباز در آمریکا گروهی از شکارچیان وجود داشتند که با خونسردی تمام و قساوت و لذتی بی پایان به شکار حیوانات بی پناه پرداخته و آن ها را با بی رحمی قصابی می کردند. این گروه از شکارچیان در حال حاضر یک دوست نیرومند و پشتیبانی قوی در کاخ سفید دارند.

دونالد ترامپ به تازگی دستوری را امضا کرده است که به شکارچیان اجازه داده می شود در مناطق قطب شما و آلاسکا به خرس های قطبی که در خواب زمستانی هستند و همچنین توله گرگ های قطبی شکار کرده و از آن بدتر اینکه بر اساس بخشنامه و قانون جدید ترامپ، شکارچیان می توانند با استفاده از بالگرد به شکار جانوران قطبی به طور نامحدود بپردازند.

 دونالد ترامپ به تازگی دستوری را امضا کرده است که به شکارچیان اجازه داده می شود در مناطق قطب شما و آلاسکا به خرس های قطبی که در خواب زمستانی هستند و همچنین توله گرگ های قطبی شکار کرده و از آن بدتر اینکه بر اساس بخشنامه و قانون جدید ترامپ، شکارچیان می توانند با استفاده از بالگرد به شکار جانوران قطبی به طور نامحدود بپردازند. این موضوع در حالی است که بسیاری از جانوران منطقه قطب شمال از جمله خرس های قطبی در معرض خطر انقراض قرار داشته و در سال گذشته باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، شکار غیر انسانی جانوران در محدوده ای به مساحت 76 میلون و 800 جریب در منطقه حفاظت شده ملی آلاسکا ممنوع اعلام کرده بود.

در همین رابطه وین پاسل مدیر اجرائی انجمن دوستداران حیوانات در امریکا اعلام کرد: قانونی که روز گذشته توسط ترامپ امضا شد، نگرانی گسترده ای در بین علاقه مندان به حیات وحش در کشور ایجاد کرد. در صورت موافقت سنا با این قانون، شاهد کشتار وسیع گرگ های قطبی و همچنین شکار خرس های قطبی به کمک هواپیما و بالگرد خواهیم بود.

از سوی دیگر دان یانگ نماینده جمهوری خواه آلاسکا که در تصویب این قانون نقش موثری داشت اعلام کرده است که این بخشنامه به آلاسکا آزادی بیشتری در زمینه مدیریت منابع حیات وحش خود خواهد داد.

منبع: good.is

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا