ساخت مرکز رشد بین المللی در پارک علم و فناوری مازندران

معتمد زادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به افزایش شرکت های دانش بنیان این پارک در چند ماه گذشته گفت: پیش از این تعداد 70شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران مجوز صلاحیت را دریافت کرده بودند و به تازگی 8شرکت دیگر نیز این مجوز را دریافت کردند.
وی با بیان اینکه بیشتر شرکت های دانش بنیان پارک مازندران در حوزه های IT هوانوردی، کشاورزی، فنی مهندسی و زیست فناوری فعال هستند گفت:ساختمان جدید برای تاسیس مراکز رشد در نوشهر و آمل بهره برداری کردیم و در نظر داریم امسال هم مجوز راه اندازی 2مرکز رشد دیگر را دریافت کنیم.
معمتد زادگان گفت: مرکز رشد نوشهر با همکاری دانشگاه علوم دریایی ایجاد شد که در زمینه گل و گیاه و علوم دریایی فعالیت میکند و مرکز رشد آمل با همکاری شرکت فولاد آمل پیرامون فعالیت در زمینه صنعت خودرو و غذا به عنوان صنایع پیشرو فعالیت میکند.و 2مرکز رشد جدید نیز در تنکابن و بهشهر راه اندازی میشود.
به گفته وی مرکز رشد تنکابن با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و مرکز رشد بهشهر با همکاری آموزش و پرورش راه اندازی می شود.
معتمد زادگان از راه اندازی مرکز رشد بین المللی در بابلسر خبرداد و گفت: قصد داریم ظرفیت های منطقه ای را فعال کنیم و به همین دلیل تدابیری صورت گرفته است تا مرکز رشد بین المللی هم فعال شود و از این پس شرکت بین المللی را هم در پارک مازندران داشته باشیم. که این شرکت از کشور یونان است و در حوزه آب فعالیت می کند.
وی اظهار داشت: مشکل زمین پارک هم که یک مشکل دیرینه بود برطرف شد و 10هکتار زمین را در اختیار گرفتیم.
وی اضافه کرد: دربحث صادرات هم با کشور ترکیه همکاری کردیم و در حال عقد قرارداد با سرمایه گذاران هستیم.

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا