تعیین جوایز بین المللی جدید در حوزه فناوری نانو

به گزارش ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، جایزه بین المللی کبیلر (Kabiller Prize in Nanoscience and Nanomedicine) و جایزه محقق جوان Kabiller Young Investigator Award in Nanoscience and Nanomedicine) در سپتامبر 2015 به افراد برگزیده اهدا می شود و در سال های بعدی نیز ادامه می یابد.

آخرین مهلت ثبت نام برای جایزه کبیلر و جایزه محقق جوان یکم تیر ماه سال جاری (22 ژوئن) تعیین شده است. 

جایزه کبیلر از افرادی قدردانی می کند که بیشترین همکاری را در حوزه فناوری نانو و کاربردهای آن در زمینه پزشکی و زیست فناوری دارند. 

جایزه محقق جوان نیز به محققان جوانی تعلق می گیرد که دستاوردهای چشمگیری در حوزه های مشابه داشته و این دستاوردها دارای اثرات گسترده ای در این حوزه ها بوده است.

موسسه بین المللی فناوری نانوی دانشگاه نورث وسترن از پیشگامان جهانی فناوری نانو در حوزه های نانوپزشکی است و دوید کبیلر، مدیر کمیته اجرایی موسسه بین المللی فناوری نانوی این دانشگاه از حامیان فعال حوزه بین رشته ای فناوری نانو محسوب می شود.

ثبت نام کنندگان برای جایزه کبیلر و جایزه محقق جوان کبیلر مورد بررسی قرار می گیرند و برگزیدگان از طرف کمیته ای از کارشناسان مطرح دنیا در حوزه فناوری نانو و کاربردهای آن در حوزه های پزشکی و زیست فناوری، انتخاب می شوند. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا