سخنرانی ماسک در تونل‌های هایپرلوپ

ایلان ماسک نامی شناخته‌شده برای تمامی دوستداران فناوری و علوم نجوم و فضانوردی به‌حساب می‌آید. او به‌تازگی اعلام کرده است که در روز پنج‌شنبه قرار است تا در یک تونل مربوط به پروژه مشهور هایپرلوپ به سخنرانی پرداخته و سوالات پرسیده شده را پاسخ بدهد.

ماسک مطابق معمول برنامه خود را در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است و در طی آن مشخص ساخته که برنامه‌های شرکت خود یعنی شرکت بورینگ (مسئول اجرای پروژه هایپرلوپ) را در روز پنج‌شنبه و درون تونل‌ هایپرلوپ، راس ساعت 7 عصر انجام خواهد داد. البته این امر به این معنی است که زمان انجام این سخنرانی به‌وقت کشور ما، روز جمعه خواهد بود.

او علاوه بر دعوت از رسانه‌ها برای تبدیل کردن این نشست به یک جلسه پرسش و پاسخ، اعلام کرده است که عموم مردم نیز به این رخداد دعوت هستند و به‌این‌ترتیب می‌تواند یکی از مهم‌ترین رخدادهای تبلیغاتی را تقریبا به‌صورتی رایگان برای شرکت خود فراهم آورد.

شایان‌ذکر است که شرکت بورینگ، یکی از چندین شرکتی است که ماسک کنترل آن را بر عهده دارد. ایلان ماسک با کنترل تسلا، بازار خودروهای الکتریکی را متحول ساخته است و با مدیریت اسپیس اکس، فضانوردی را از یک پدیده انحصاری دولتی به یک تجارت شخصی تبدیل کرده و با مدیریت بورینگ، پروژه عظیم هایپرلوپ را به جهانیان ارائه کرده است.

شایان‌ذکر است که گفته می‌شود این نشست تنها به هایپرلوپ و بورینگ اختصاص ندارد بلکه در آن قرار است تا از یک پروژه اسپیس اکس نیز پرده‌برداری شود. این پروژه در حقیقت به‌صورت مستقیم پروژه‌ای از اسپیس اکس نیست بلکه طرح انتقال مردم لس‌آنجلس از داخل شهر به یکی از ایستگاه‌های اسپیس اکس در 10 الی 15 دقیقه خواهد بود. مسلما پس از دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، اخبار تکمیلی درباره ان در سیناپرس منتشر خواهد شد.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا