بازتعریف تبلیغات محیطی در ایران در یک نشست تخصصی
بدین منظور نشست تخصصی با حضور سیاستگذاران، صاحبنظران و اندیشمندان حوزههای مرتبط 30 اردیبهشت ماه امسال توسط دانشگاه علم و فرهنگ (وابسته به جهاد دانشگاهی) برگزار می گردد.این نشست مقدمه ای بر نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران است که قرار است در14 آبان ماه 1394
همزمان با «نخستین نمایشگاه توانمندی های تبلیغات کشور (IranAdEx2015)» برگزار شود.معرفی «برندساز برتر سال» و «خلاقانهترین تبلیغات محیطی» از دیگر برنامههای جانبی نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران خواهد بود. برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری نشست تخصصی نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران به آدرس www.iscconferences.ir/usc مراجعه فرمائید.
No tags for this post.