گزارش تصویری از هجدهم نمایشگاه تکنولوژی های برتر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های برتر از روز چهارشنبه 13 می برابر با بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر پکن ، آغاز به کار کرد . این نمایشگاه را می توان نقطه عطفی در تکنولوژی های روز دنیا دانسته و بسیاری از جدید ترین دستاوردهای حوزه تکنولوزی برای نخستین بار در این نمایشگاه ارائه می شوند . در این نمایشگاه بین المللی ، یک هزار و 600 شرکت و کارخانه مختلف از سراسر دنیا اقدام به معرفی عالی ترین سطح تکنولوزی های روز دنیا کرده اند . این نمایشگاه با حضور و سخنرانی لی منگ Li Meng  معاون وزیر علوم و تکنولوژی چین و شهردار شهر پکن رسما فعالیت خود را آغاز کرده است .

از مهمترین تکنولوژی های معرفی شده در این نمایشگاه ،  دستگاه ها و ماشین هوشمند صنعتی هستند که در صنایع و کارخانه ها کاربرد بسیاری دارند . جدید ترین انواع پرینترهای سه بعدی با ویژگی ها و توانائی های جدید از جمله پرینترهای سه بعدی رنگی نیز در این نمایشگاه ارائه شده اند . بخش ویژه و منحصر به فردی در این نمایشگاه به معرفی ربات های جدیدی می پردازد  که توسط ذهن کاربران هدایت و کنترل می شوند . بازدیدکنندگان این نمایشگاه امکان انجام آزمایش شخصی این ربات ها را دارند .

حوزه فناوری های معرفی شده در این نمایشگاه بسیار گسترده بوده و شامل مواردی از جمله پلاتفرم های حفاری model of drilling platform ، پلتفرم های اطلاعات شهرهای هوشمند smart city data mining cloud platform  ،  هواپیماهای هوشمند بدون سرنشین unmanned aerial vehicle و … می شود .  در حاشیه این نمایشگاه همچنین پلتفرم های خرید آنلاین و تکنولوژی های سرمایه گذاری و صنعتی در حوزه کشاورزی نیز ارائه شده اند .  در این بخش ، محصولات ویژه کشاورزی تولید شده توسط تکنولوژی های جدید نیز معرفی و در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد .

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا