دستگاه کنترل اتوماتیک ساختمان در کشور ساخته شد

شرکت دانش بنیان ایرانی ابزار صنعت موج ساز، با استفاده از تکنولوژی هوشمند سازی و کنترل اتوماتیک ساختمان‌ها، در راستای استفاده بهینه از سرمایه‌ها و منابع مالی، افزایش ایمنی، امنیت و رفاه ساکنان  ساختمان و همچنین ایجاد یک ساختار مدرن به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن، بنیان گذاری شده است.
متخصصان این شرکت  طی چند سال تلاش مستمر توانسته‌اند با بدست آوردن دانش فنی روز دنیا در زمینه هوشمند سازی، اقدام به بومی سازی کنند که در نهایت موفق به  طراحی و تولید سیستم‌های هوشمندسازی با کیفیت، دارای انعطاف لازم و متناسب با نیاز ساختمان های داخل کشور شده‌اند.
محصولات تولید شده این شرکت قابلیت کنترل  با تبلت، لپتاپ، موبایل و مواردی ازاین دست را دارند.
 با توجه به طراحی و  ساخت  دستگاه‌های این چنینی در کشور، بستر مناسبی جهت ارائه  قابلیت‌های مختلف متناسب با در خواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده است و لذا محدودیتی در ایجاد قابلیت‌های جدید و استفاده از تجهیزات مختلف را به وجود نمی‌آورد.
امروزه یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین آیتم‌های ساختمان در همه جای دنیا، هوشمندسازی ساختمان است.
خانه‌ای با آرامش و آسایش و امنیت که ورود و خروج افراد را کنترل کرده و همه اتفاقات در آن آسان است.
خانه‌ای که پس از ورد به منزل، کولر، چراغ و … را بدون زحمت روشن کرده و یا خاموش می کند. حتی در صورت نبودن هیچ یک از اعضای خانواده گلدان و یا باغچه در منزل را آبیاری می کند. این خانه‌ها هوشمندسازی شده‌اند و هیچ جای نگرانی از سرقت، آتش سوزی و سایر حوادث در آن وجود ندارد.
با هوشمند سازی ساختمان‌ها می‌توان خانه‌ای با قابلیت فکر کردن و تصمیم گیری را با وجود ایمنی افراد و تجیهرات الکتریکی داشت. این سیستم‌ها بهترین در نوع خود برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند. این تکنولوژی در دنیا  به نام BMS (Building Management System) یا تابلو مدیریت ساختمان  مشهورند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا