رشد شرکت کنندگان در این دوره ضيافت قرآني "معراج"

به گزارش سیناپرس به نقل از  روابط عمومي سازمان جهاددانشگاهي يزد، دكتر مهدي باصولی در آيين افتتاح رقابت‌های مرحله نهايی سومين دوره ضيافت قرآني معراج ويژه اعضاي جهاددانشگاهي و خانواده‌هاي آنان كه به ميزبانی جهاددانشگاهی يزد در سالن همايش‌هاي آستان مقدس امامزاده سيد جعفر محمد(ع) برگزار شد، گردهمايی منتخبان قرآنی جهاددانشگاهي به بهانه قران در يزد را مايه مباهات و فرصتي مغتنم برای جهاددانشگاهی يزد خواند.
وي ضمن اشاره به برگزاري اولين دوره اين ضيافت قراني در دي‌ماه سال 1390 با حمايت رييس وقت سازمان فعاليت‌هاي قراني جهاددانشگاهي كشور، ياد و خاطره حجت الاسلام و المسلمين شهيد سید مهدی تقوی رييس وقت اين سازمان كه در حادثه اخير حمله تروريستی به مجلس به فيض شهادت نایل آمد را گرامي داشت.
رييس سازمان جهاددانشگاهي همچنين یاد و خاطره شهيد حسن دانش قاری برجسته و بين‌المللی كشورمان كه در حادثه منا در كشور عربستان به شهادت رسيد را به عنوان داور مسابقات دوره گذشته اين ضيافت قرآني گرامي داشت.
وي با اشاره به ايجاد دبيرخانه دائمي ضيافت قرآني جهاددانشگاهي يزد، گفت: مسابقات امسال با حمايت‌هاي سازمان فعاليت‌هاي قراني دانشگاهيان كشور با رنگ و بوي بهتري نسبت به سال قبل در حال برگزاري است به نحوي كه هم به لحاظ تعداد شركت‌كنندگان و هم به لحاظ رشته‌هاي مسابقات شاهد رشد و ارتقا هستيم.

باصولي در پايان نيز ابراز اميدواري كرد كه جهاددانشگاهي يزد بتواند هر ساله ميزبان اين مسابقات به نحوه شايسته‌تر و بهتر از سال قبل باشد.
یادآور می شود، این ضيافت قرآني با حمایت معاونت فرهنگی و همکاری روابط عمومی جهاددانشگاهي و نظارت سازمان فعاليت‌هاي قرآني دانشگاهيان كشور در یزد برگزار شد.
No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا