تخیل هولوگرافیکی در «هیدروژن یک»

شرکت Red که به ساخت دوربینهای حرفه ای شهرت جهانی دارد از برنامه جدید خود برای ورود به بازار پرسود تلفن همراه هوشمند خبر داده است. جالب اینجاست که این شرکت با دست پر هم وارد این کارزار شده و از محصولی منحصربفرد به نام «هیدروژن یک» رونمایی کرده است.

یکی از مهمترین ویژگیهای این تلفن همراه هوشمند نمایشگر هولوگرافیکی آن است که در حال حاضر به عنوان یک مفهوم جدید و نوظهور در دنیای فناوری به شمار می آید اما شرکت Red توانسته آن را به عنوان یک فناوری تجاری وارد بازار کند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: به زودی دیگر نیازی نیست که برای استفاده و لذت بردن از محتوای چند بعدی از دستگاه دیگری استفاده شود. ما از فناوری نانو استفاده کرده ایم تا امکان استفاده از محتوای رایج دنیای دو بعدی، محتوای چند نگاهی هولوگرافیکی، محتوای دنیای سه بعدی و بازیهای تعاملی برای کاربران فراهم شود.

این تلفن همراه هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید است. شرکت سازنده اعلام کرده که از الگوریتم به خصوصی در دل سیستم عامل آن بهره برده که صدای استریو را به صدای چند بعدی تبدیل می کند.

شرکت Red در گذشته دوربینهای قدرتمند و حرفه ای شاخصی نظیر Scarlet، EPIC و Weapon را ارایه کرده و به باور کارشناسان آگاه می توان «هیدروژن یک» را قابل رقابت و مقایسه با آنها توصیف کرد.

این شرکت هنوز اطلاعات فنی روشنی درباره این تلفن همراه هوشمند ارایه نکرده و به بیان نمایشگر 5.7 اینچی و پورت USB-C آن اکتفا کرده است. این محصول جدید با قیمت پایه 1195 دلار (برای نسخه آلومینیومی) آغاز و تا 1595 دلار (برای نسخه تیتانیومی) ارایه می شود.

تحویل «هیدروژن یک» از سه ماهه نخست سال 2018 آغاز می شود.

مترجم : مهدی پیرگزی

منبع : gsmarena

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا