صیانت از ارزش‌ها و تعهد به توسعه؛ سرلوحه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی

به گزارش سیناپرس به نقل از  روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، دکتر منصور تاجری امروز، ۱۳ مردادماه در آستانه فرارسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گفت: ۱۶ مردادماه، سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی است؛ نهادی انقلابی که به فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی ایجاد و منشأ خدمات ارزشمندی برای جامعه شد.
رییس جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: جهاد دانشگاهی دارای سه ساحت اعتقادی، رفتاری و عقلانی است و صیانت از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تعهد به توسعه و پیشرفت کشور و پایبندی به اخلاق را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.
وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی نهادی است انقلابی با هویت اسلامی و برخوردار از منابع انسانی متعهد و کارآمد، الهام بخش و مؤثر در علم، فن اوری و فرهنگ با تعامل سازنده در عرصه ملی و بین‌المللی.
تاجری ضمن تبیین فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد دانشگاهی خطاب به نمازگزاران جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد دانشگاهی می‌فرماید: جهاد دانشگاهی ستون انقلاب اسلامی است و در جایی دیگر آن را مایه امید نظام معرفی می‌فرمایند. 
این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر انقلاب جهاد دانشگاهی را مولود انقلاب اسلامی و از جنبش‌های اصلی انقلاب می‌دانند، افزود: حمایت‌های همه جانبه مقام معظم رهبری از این نهاد، سرمایه ای گرانسنگ برای این نهاد انقلابی محسوب می‌شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا